English

دیدار مدیر مخابرات اصفهان با نماینده مردم سمیرم در مجلس

مدیر مخابرات منطقه اصفهان با نماینده مردم شریف شهرستان سمیرم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

دیدار مدیر مخابرات اصفهان با نماینده مردم سمیرم در مجلس

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، اسماعیل قربانی در دیدار با نماینده مردم شهرستان سمیرم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت بالاخص شهیدان رجایی و باهنر گفت: مردمی بودن و خدمت خالصانه به مردم عزیز، آثار و برکات فراوانی دارد که یکی از آنها جاوداگی و محبوبیت در قلوب افراد جامعه است که می توان نمود آن را در این دو شهید بزرگوار به وضوح مشاهده کرد.

وی حرکت مجاهدانه همه مسئولین را شرط تحقق دولت اسلامی دانست و افزود: تلاش و همت جزء جزء افراد مسئول در اقصی نقاط کشور زمینه ساز پیشرفت در همه عرصه ها و به تبع آن تشکیل شاکله های دولت اسلامی مردمی است که امیدواریم با روی کار آمدن دولت جدید به زودی شاهد تحقق این مهم باشیم.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این دیدار که تعدادی از مدیران و معاونین این مجموعه نیز حضور داشتند؛ ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت مخابراتی شهرستان سمیرم، بر اهتمام مخابرات منطقه اصفهان در راستای خدمت رسانی به هم استانی های عزیز در هر نقطه از استان تاکید کرد.

 گفتنی است در این دیدار، حضار به بررسی آخرین وضعیت ارتباطی شهرستان در زمینه تلفن ثابت،همراه و دیتا و راهکارهای ارتقاء و توسعه ارتباطات در این منطقه پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه