English

نشست صمیمانه مدیر مخابرات اصفهان با مدیر اورژانس استان

مدیر مخابرات منطقه اصفهان در نشستی صمیمانه با مدیر مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان دیدار و گفتگو کرد.

نشست صمیمانه مدیر مخابرات اصفهان با مدیر اورژانس استان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، اسماعیل قربانی با تقدیر از مجاهدت های شبانه روزی کادر درمان به ویژه مجموعه اورژانس ، در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز استان گفت: تلاش های شبانه روزی کادر درمان اعم از پزشکان، پرستاران، کارکنان اورژانس و سایر بخش های وزارت بهداشت از ابتدای شیوع ویروس کرونا، بر کسی پوشیده نیست و حقیقتا زبان را یارای تجلیل و تقدیر از این همه از جان گذشتگی و ایثار نیست.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت استان افزود: کارکنان خدوم اورژانس در سطح استان، به عنوان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در سخت ترین شرایط تا پای جان در کنار مردم عزیز ما بوده اند و این نشانه احساس مسئولیت این عزیزان در برابر ملت شریف ایران است.

گفتنی است در این دیدار غفور راستین مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان نیز از اقدامات مخابرات منطقه اصفهان در راستای تسهیل و توسیع زیرساخت ها و ارتباطات مخابراتی به جهت افزایش خدمات غیر حضوری و کمک به کادر درمان در مبارزه با این ویروس منحوس قدردانی کرد.

به گزارش موج، در این نشست حضار به بحث و تبادل نظر در زمینه افزایش سطح همکاری های دو جانبه با هدف خدمت رسانی به مردم عزیز استان پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه