English

راهداران کردستانی آماده جدال با زمستان شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: طرح زمستانه راهداری از 15 آبان آغاز شده و تا 15 فروردین ماه سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

راهداران کردستانی آماده جدال با زمستان شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمدراشد مدرس گرجی صبح امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر،اظهار کرد: طرح راهداری زمستانی جاده‌ای استان با حضور نیرو‌های راهداری و به کارگیری تجهیزات و ماشین‌آلات سبک و سنگین در 10 شهرستان استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم در زمینه تجهیز و آماده‌سازی راهدارخانه‌ها و سیستم گرمایشی انجام شده است، افزود: بروزرسانی تجهیزات و دپوی نمک و شن مورد نیاز در راهدارخانه‌ها برای اجرای طرح زمستانه راهداری انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان بیان کرد: هر چند که تمامی راهدارخانه ها و عوامل راهداری برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران برون شهری آماده است اما نیاز است مسافران نیز در هنگام سفر از تجهیزات ایمنی لازم برای عبور از برف و یخبندان های احتمالی در راه های مواصلاتی برخوردار باشند.

مدرس گرجی یادآور شد: رانندگان وسایل نقلیه حتما قبل از حرکت باید وسایل گرمایشی، برف پاک کن و لاستیک های خود را چک کرده و به اندازه نیاز نیز مواد خوراکی همراه داشته باشند تا در مواقع ضرور بتوانند از آن استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه