English

علی رحمتی خبر داد؛

ذخیره بیش از ۱۷ هزار تن ماسه و نمک در راهدارخانه های اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیش از ۱۷ هزار تن ماسه و نمک در انبار‌ها و راهدارخانه‌ها برای بازگشائی محور‌ها ذخیره شده است.

ذخیره بیش از 17 هزار تن ماسه و نمک در راهدارخانه های اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به استقرار اکیپ‌های راهداری در گردنه‌ها و محور‌های مواصلاتی، آماده باش کامل راهداران پرتلاش دیارسبلان جهت خدمات رسانی و برف روبی جاده‌ها را عنوان کرد و افزود: بیش از ۱۷ هزار تن ماسه و نمک در انبار‌ها و راهدارخانه‌ها برای بازگشائی محور‌ها ذخیره شده است.

وی گفت: با وجود برودت هوا و بارش خفیف برف در محورهای اردبیل - آستارا گردنه حیران، اردبیل- نیر و سراب گردنه صائین، محور خلخال به اسالم، محور اردبیل به سرعین و ابتدای جاده اردبیل به سرچم تمامی محور‌ها باز و تردد در جریان است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: با آغاز بارش برف عملیات برف روبی و نمک پاشی سطح جاده از سوی راهداران مستقر در راهدارخانه الماس انجام و شب گذشته و صبح امروز تردد خودرو‌های عبوری از این گردنه با سهولت و بدون استفاده از زنجیر چرخ صورت گرفت.

رحمتی افزود: با توجه به برودت هوا و احتمال کولاک در برخی محور‌های کوهستانی به همراه داشتن تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ ضروری است و انتظار می‌رود رانندگان و مسافران قبل از مسافرت با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی