English

علی رحمتی خبر داد؛

توزیع بیش از ۴۹ هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: 49 هزارو 230 حلقه لاستیک در بین رانندگان استان اردبیل توزیع شده است.

توزیع بیش از 49 هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی رحمتی ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه توزیع لاستیک سهمیه ای به نرخ دولتی در بین رانندگان همچنان ادامه دارد و افزود: توزیع لاستیک ناوگان های درون شهری و برون شهری بصورت نرم افزاری و تحت وب انجام می شود که حواله های صادره نیز بر مبنای کارکرد ناوگان بصورت سیستمی صادر می گردد.

وی از رانندگان پرتلاش استان خواست جهت دریافت لاستیک ناوگان باری برون شهری براساس کارکرد و پیمایش با در دست داشتن اسناد مالکیت خود در مرکز استان به انجمن صنفی رانندگان کالا واقع در میدان آزادگان اردبیل و ناوگان مسافربری نیز به انجمن صنفی رانندگان مراجعه نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجائی 2 میلیون و 308 هزار تن کالا در7 ماه گذشته دراستان خبر داد و افزود:درمدت یاد شده 175 هزارو 220 برگ بارنامه نیز صادر شده است.

رحمتی با اشاره به اینکه وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است از تلاش های رانندگان سخت کوش قدردانی کرد و گفت: محصولات کشاورزی،سیمان،آب معدنی،انواع چوب و سوخت عمده کالاهای جابجا شده استان در مدت یاد شده است.

او فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزارو ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و تصریح کرد:11 هزارو 400 راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می شود و مردم ،رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه 141 جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه