English

علی رحمتی خبر داد؛

استقرار اکیپ های راهداری در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از استقرار اکیپ های راهداری در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

استقرار اکیپ های راهداری در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی رحمتی ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از بارش برف در گردنه‌های برف‌گیر این شهرستان و اجرای نخستین عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال - اسالم خبر داد.

وی با اشاره به اینکه بارش برف ارتفاعات و برخی از محورهای مواصلاتی استان اردبیل را سفیدپوش کرده است گفت: تاکنون 10 سانتیمتر برف در گردنه الماس و جاده‌های خلخال - اسالم و خلخال - پونل بر زمین نشسته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه 3 اکیپ راهداری خلخال در گردنه الماس مستقر شده اند افزود: هم اکنون سطح این 2 مسیر برف‌روبی و نمک‌پاشی شده و تردد در هر دو جاده اسالم و پونل بدون استفاده از زنجیرچرخ صورت می‌گیرد.

رحمتی بیان کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف در گردنه صائین 3 اکیپ راهداری در این محور مستقر شد و راهداران سخت کوش اقدام به برف روبی این محور کردند.

وی افزود: برای برفروبی و بازگشائی محورهای شهرستان نیر هزار تن نمک نیز در انبارهای راهدارخانه شهرستان ذخیره سازی شده است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آن ها جریان دارد.

رحمتی افزود: هموطنان عزیز قبل از سفر می توانند از طریق سامانه 141 اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آخرین وضعیت جاده ها مطلع شوند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه