English

محمدحسن درخشان:

مراجعات سرپایی بیماران به مراکز منتخب کرونا،۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است

مدیر گروه سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی، آمار مراجعین سرپایی بیماری کرونا را در روز‌های گذشته از ۱۴۰۰نفر در روز به ۲هزار نفر افزایش داده است.

مراجعات سرپایی بیماران به مراکز منتخب کرونا،۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدحسن درخشان مدیر گروه توسعه شبکه و ارتقا سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در خبری عنوان کرد: افزایش۳۰ درصدی مراجعات سرپایی بیماران کرونایی در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، شرایط نگران کننده‌ای برای شروع پیک بعدی ایجاد کرده است.

درخشان در ادامه این خبر اظهار کرد: رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی، آمار مراجعین سرپایی بیماری کرونا را در روز‌های گذشته از ۱۴۰۰نفر در روز به ۲هزار نفر افزایش داده است که این موجب نگرانی است و هشدار پیک جدید خواهد بود.

مدیر گروه سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همچنین تاکید کرد: برخی از شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز بوده و آمار مراجعین و تست‌های PCR مثبت در این شهرستان‌ها دوبرابر شده است و شهر‌های قرمز کشور رو به افزایش است و از عموم مردم می‌خواهیم تا ضمن مراجعه برای واکسیناسیون، از ماسک استفاده کنند و پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

درخشان در خاتمه خاطرنشان کرد: هیچ واکسنی ایمنی زایی صددرصدی نمی‌دهد و فقط موجب ایجاد آنتی بادی در خون و مانع بدحالی فرد می‌شود و در فصل شیوع بیماری‌های ویروسی مانند سرماخوردگی و آنفلوانزا، استفاده از ماسک ضروری است؛ لذا استفاده نکردن از آن بویژه در فصول سرد، زمینه ابتلا به بیماری‌های ویروسی را فراهم می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه