English

سعید ناجی؛

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در هرمزگان از اول آذر

معاون سیاسی و امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به این که رعایت فاصله اجتماعی و کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری باید مانند استفاده از ماسک به فرهنگ جمعی تبدیل شود گفت: محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذر در شهر‌های دارای وضعیت قرمز استان اعمال می‌شود.

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در هرمزگان از اول آذر

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سعید ناجی معاون سیاسی و امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به ابلاغ طرح ملی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در هفته آینده گفت: تمهیدات لازم به منظور کنترل بیماری در نقاط مختلف استان پیش بینی شد و مهم‌ترین نگرانی همه اعضای ستاد، عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: تا زمانی که شهروندان خود را مقید به رعایت پروتکل‌ها ندانند در مقابله با بیماری کرونا نمی‌توانیم موفق عمل کنیم.

وی در ادامه افزود: محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذر در شهر‌های دارای وضعیت قرمز استان اعمال می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان، با قدردانی از همراهی مردم برای استفاده از ماسک به‌عنوان اقدام پیشگیرانه، تأکید کرد و گفت: رعایت فاصله اجتماعی به‌ویژه در مراودات خانوادگی و کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری باید مانند استفاده از ماسک به فرهنگ جمعی تبدیل شود.

ناجی با بیان اینکه مردم باید در نوع رفتار خود در زمینه حضور در مجامع پرازدحام تجدید نظر کنند، افزود: اگر شهروندان در این زمینه همراهی نکنند، محدودیت‌های جدی تری اعمال می‌شود.

وی گفت: اگرچه مجموعه دولت علاقه‌مند به این است که واحد‌های صنفی و مشاغل مختلف همچنان فعال باشد، اما ادامه این روند وابسته به این است که بتوانیم بر این بیماری غلبه کنیم و لازمه آن انجام درست تکالیف و مسئولیت‌هایی است که بر عهده داریم.

جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم عروسی و تجمعات پرازدحام یکی از تهدید‌های مهم و جدی برای سلامت شهروندان در مقطع فعلی به شمار می‌رود که با همکاری نیروی انتظامی برخورد‌های جدی تری اعمال می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه