English

جواد وحدتی فرد:

ترانزیت کالا در خراسان رضوی روند صعودی پیدا کرده است

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی بیان کرد: تردد ناوگان‌ها، چه پر باشد چه خالی، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۶ درصد افزایش یافته است.

ترانزیت کالا در خراسان رضوی روند صعودی پیدا کرده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد وحدتی فرد معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: آمارها بیانگر این است که طی ۶ ماه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل چه در زمینه صادرات ، چه در ترانزیت خروجی و ورودی و حتی در واردات، روند صعودی را پشت سر گذاشته‌ است.

وحدتی فرد با اشاره به وضعیت ترانزیت کالا در خراسان رضوی افزود: بر این اساس تا پایان مرداد ماه سال جاری تردد ناوگان‌های صادراتی استان ۲۴۹ درصد، ترانزیت خروجی ۲۰۸ درصد، واردات ۳۹۵ درصد و ترانزیت ورودی ۹۳۶ درصد افزایش یافته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: در مجموع سهم حمل‌ونقل بین‌المللی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است و همچنین تردد ناوگان‌های صادراتی در مرز دوغارون در پنج ماه ابتدای سال جاری ۱۳۳ درصد، ترانزیت خروجی ۴۲ درصد، واردات ۶۹ درصد و ترانزیت ورودی ۲۳ درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه اضافه کرد: تردد ناوگان‌ها، چه پر باشد چه خالی، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۶ درصد افزایش یافته است و شیوع بیماری کرونا عمدتا بر بخش نقل و انتقال مسافر تاثیرگذار بوده و آمار مسافرین استان را کاهش داده است.

وحدتی فرد در خاتمه تصریح کرد: در بخش حمل و نقل بار، ناوگان‌ ما در سراسر کشور و در سطح استان ارتباط تجاری و اقتصادی خوبی با بنادر جنوبی کشور خصوصا بندر امیرآباد داشته‌ و حتی وضعیت آن نسبت به گذشته نیز رشد داشته است و خوشبختانه در مجموع شیوع ویروس کرونا لطمه‌ای به ترانزیت کالا وارد نکرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی