English

محمدعقیل عامری خبر داد؛

سنجش موفقیت آمیز معیارهای انرژی واحدهای نیروگاه بندرعباس

سرپرست معاونت مهندسی و برنامه ریزی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان از سنجش موفقیت آمیز معیارهای مصرف انرژی واحدهای نیروگاه بندرعباس خبر داد.

سنجش موفقیت آمیز معیارهای انرژی واحدهای نیروگاه بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمدعقیل عامری سرپرست معاونت مهندسی و برنامه ریزی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، عنوان کرد: بازرسی به عمل آمده از سوی سازمان ملی استاندارد نشان از راندمان بالای واحدهای تولیدی نیروگاه بندرعباس دارد و محاسبه بازدهی واحدهای بخار وگازی و معیار مصرف انرژی در این واحدها مثبت و قابل قبول ارزیابی شده است.

سرپرست معاونت مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه بندرعباس افزود: این بازرسی سالانه بوده و هرساله مصرف انرژی در واحدهای تولیدی این نیروگاه توسط نماینده سازمان استاندارد انجام می شود، باتوجه به عمر بالای واحدها طی این 45 سال، با تلاش کارشناسان و متخصصان، این نیروگاه توانسته است همچنان نرخ ارزیابی را مثبت نگاه دارد.

نیروگاه بندرعباس1

وی تشریح کرد: شاخص های  سال های 98 و 99 معیارهای مصرف انرژی نشان می دهد که با معیارهای  سازمان ملی استاندارد مطابقت داشته و تا پایان سال 1400 نیز این روند ادامه خواهد داشت .

عامری همچنین از راه اندازی نسخه جدید سیستم حوادث در نیروگاه بندرعباس خبر داد و گفت: با بررسی و امکان سنجی توسط کارشناسان واحد آمار، این سیستم با بروز رسانی و طراحی جدید و متناسب با نیاز شرکت، امکان دسترسی به تمامی کاربران برای استفاده از اطلاعات جدید فراهم شد.

نیروگاه بندرعباس

سرپرست معاونت مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه بندرعباس در پایان افزود: کارکرد این سیستم، ایجاد بانک اطلاعاتی خروج واحدهای تولید انرژی و گزارش گیری سریع و به هنگام و ایجاد داشبوردهای مدیریتی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه