English

سردار شاکرمی :

طرح شهید سلیمانی در ۸ شهرستان ایلام در حال اجرا است

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: هم اکنون طرح شهید سلیمانی در 8 شهرستان استان ایلام با همکاری سپاه و دانشگاه علوم پزشکی در حال اجرا است و تاکنون 9 هزار و 167 قلم دارو بین افراد این مناطق محروم توزیع شده است.

طرح شهید سلیمانی در 8 شهرستان ایلام در حال اجرا است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در نشست ستاد استانی کرونا از فعالیت مرکز تنفسی شهر ایلام خبر داد و افزود: این مرکز همچنان برقرار است و تاکنون به 22 هزار نفر مراجعه کننده خدمات ارائه داده است.

وی شمار مراجعه کنندگان روزانه به این مرکز را 120 نفر برشمرد و اظهار داشت: مرکز سالن شهدای قلاویزان همچنان فعال است و 35 دستگاه اکسیژن ساز در اختیار شهرستان‌ها قرار گرفته است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه اجرایی شدن مصوبات اخیر سفر رئیس جمهوری تحول بزرگی در حوزه های مختلف این استان ایجاد می کند،تصریح کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان مصوبات بسیار خوبی برای بخش های مختلف تصویب شد که اگر عملیاتی شوند، شاهد تغییر و تحولی شگرفی خواهیم بود.

سردار شاکرمی خاطرنشان کرد: بیش از10 هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح های مختلف و همچنین اعتبار ویژه برای تسهیلات رقم قابل توجهی است که می تواند طرح های خوبی را در شهرستان‌های مختلف استان به سرانجام برساند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام  با بیان اینکه ایجاد 2 مرکز واکسیناسیون مستقل، راه اندازی طرح سیار در مناطق مختلف روستاهای استان و تاکید مکرر بر رعایت پروتکل ها توسط گروه های هدف از تاکیدات قرارگاه کرونا بوده است،گفت: در برخی از مناطق و روستاها دز اول زیر50 درصد واکسن کرونا تزریق شده است که نیاز است پیگیری شود.

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه افرادی که واکسن نزده اند،موجب ابتلا سایر افراد به کرونا و شیوع آن در مناطق مختلف می شوند،افزود: ستادهای شهرستانی می بایست در خصوص واکسیناسیون مداخلات جدی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه