English

رییس کل دادگستری استان اصفهان خبر داد:

افزوده شدن ۲۰ قاضی به جمع قضات از مرکز کارآموزان قضایی استان اصفهان

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: با انجام آیین تحلیف ۲۰ قاضی از مرکز کارآموزان قضایی استان اصفهان به جمع قضات کشور افزوده شد.

افزوده شدن ۲۰ قاضی به جمع قضات از مرکز کارآموزان قضایی استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا حبیبی بیان کرد: با اتمام دوازدهمین دوره مرکز کارآموزان قضایی استان اصفهان ۱۹ کارآموز قضایی این دوره به همراه یک کارآموز از دوره یازدهم با اتیان سوگند کار خود را در دستگاه قضایی آغاز نمودند.

 وی افزود: در تقسیم بندی این تعداد قاضی ، ۹ نفر در استان اصفهان و مابقی در سایر استان‌های کشور مشغول به کار خواهند شد.

رئیس دستگاه قضایی استان خطاب به کارآموزان تازه راه یافته به تصدی امر قضا گفت: اکنون که فرصت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی در جایگاه رفیع، مهم و خطیر قضاوت برایتان حاصل شده است با تکیه بر تقوای الهی، خودسازی و نظم در کار در مسیر اجرا و تامین عدالت گام بردارید که رمز موفقیت و مصون ماندن از شر شیاطین در این مسیر در این سه اصل خلاصه می شود.

وی یادآور شد: دارابودن صبر در مواجهه با اصحاب پرونده از دیگر ملزومات امر قضاست که جلب اعتماد عمومی را به دنبال خواهد داشت.

رییس کل دادگستری استان اصفهان همچنین بر اجرای دقیق سیاست های قوه قضاییه تاکید و خاطرنشان ساخت: قضات جوان از همان ابتدای کار اجرای سیاست های عالی قوه قضاییه را در دستور کار داشته و با کسب علم و تجربه در طول خدمت بر فن قضاوت خود بیفزایند و با اشراف کامل به ابعاد و زوایای پرونده که باعث اتقان آرا و رفع اطاله دادرسی می‌شود، در مسیر احقاق حق و ابطال باطل گام بردارند.

دادگستری اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه