English

رییس کل دادگستری استان اصفهان :

محاکمه زندانیان در استان اصفهان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: در حال حاضر محاکمه زندانیان در استان اصفهان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

محاکمه زندانیان در استان اصفهان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا حبیبی در جمع اصحاب رسانه با تبریک دهه مبارک فجر با اشاره باینکه محاکمه زندانیان در استان اصفهان در زمان حاضر به شکل الکترونیکی انجام می‌شود، بیان کرد: همچنین این برنامه برای محاکمه زندانیان بین استانی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان داشت: امسال دهه مبارک فجر با سال های قبل تفاوتی اساسی دارد، اگرچه هر سال دشمنان با اقداماتی باعث می شوند، توجه مردم به نظام جمهوری اسلامی بیشتر شود، امسال جشن مضاعفی داریم و آن اضمحلال سران کاخ سفید و کوتاه شدن دست آمریکای جنایتکار از منابع کشور است.

این مقام مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی نتیجه صبر و مقاومت مردم ایران است ، افزود: مردم انقلابی در این روزهای سخت همان صبر و استقامت را در برابر مشکلات معیشتی و اقتصادی از خود نشان داده‌اند.

محمدرضا حبیبی گفت: مردم ما همیشه سربلند بوده و امروز این مسئولان هستند که باید شکر نعمت و افزایش خدمت صادقانه و بی منت به مردم را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

رییس کل دادگستری استان اصفهان  با اشاره به سند تحول قوه قضائیه اظهار داشت: در این سند تحول استفاده از فناوری های جدید و فاصله گرفتن از روش های سنتی مد نظر است که در این زمینه بیش از ۹۳ درصد اطلاعات در استان اصفهان به صورت الکترونیکی می باشد.

رئیس کل دادگستری اصفهان

وی با بیان اینکه درصد بالایی از پرونده های زندانیان استان به صورت الکترونیک دادرسی می شود، افزود: یکی از محورهای مورد تاکید قوه قضائیه کاهش اطاله دادرسی می باشد که در این رابطه اتفاقات خوبی افتاده است.

حبیبی گفت: با توجه به میزان ورودی به دادگاه‌ها رسیدگی به پرونده‌های معوقه همواره مورد توجه است بطوریکه طی یک ماه گذشته 1700  پرونده معوقه در مرکز استان اصفهان تعیین تکلیف شده است.

این مقام مسئول در خصوص رفع تصرفات غیرقانونی در استان توضیح داد: در سال جاری بیش از 1500 مورد فضاهایی که به ویژه در بستر رودخانه زاینده رود تغییر کاربری داشتند را ثبت کردیم و به متخلفان هشدار می دهیم که طبق قانون برای رفع تصرف غیر قانونی اقدام کنند.

رییس کل دادگستری استان اصفهان همچنین در ارتباط با معترضان اغتشاشات آبان ماه ۹۸ گفت: در جریان این اعتراضات، بسیاری از این افراد ارتباط مستقیم با معاندان نظام داشتند که عناصر ضد انقلاب سوار بر موج شده و سعی کردند  تا از این اعتراضات مردمی سوءاستفاده کنند.

وی اظهار کرد: در اغتشاشات سال 98 درپی گران شدن بنزین  تعداد قابل توجهی از افراد که اقدام به تخریب و از بین آسیب بردن اموال عمومی کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند که پرونده آنها در دست رسیدگی است.

محمدرضا حبیبی در ارتباط با پرونده شرکت فولاد مبارکه  نیز گفت: در زمینه تخلفات احتمالی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در حوزه استان اصفهان پرونده‌ای تشکیل نشده و موضوع در تهران بررسی می‌شود، که البته  در مجموعه‌های بزرگی چون شرکت فولاد مبارکه بررسی‌ها به گونه‌ای انجام می‌شود که کوچک‌ترین آسیبی به اشتغال وارد نشود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه