English

جشنواره رسانه‌ای “شهرما” با هدف تولید آثار تخصصی حوزه مدیریت شهری برگزار می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: جشنواره رسانه‌ای “شهرما” با هدف تولید آثار تخصصی حوزه مدیریت شهری برگزار می‌شود.

 جشنواره رسانه‌ای “شهرما” با هدف تولید آثار تخصصی حوزه مدیریت شهری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی کلانترزاده امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد،‌ با تأکید بر لزوم معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی شهر قم اظهار داشت: امیدواریم ۱۲۴۰ سال همسایگی با حضرت معصومه(س) را قدردان بوده و بتوانیم ورود تمدن ساز حضرت را به شهر قم به تصویر بکشیم.

وی برگزاری جشنواره‌های تخصصی را یکی از عوامل مهم در توسعه پایدار دانست و افزود: یکی از دغدغه‌های شهرداری پرداختن به موضوعاتی است که نیاز به نگاه تخصصی اهالی رسانه و شهروندان داشته و جشنواره رسانه‌ای “شهرما” با هدف تربیت خبرنگار و شهروند مطالبه گر و توجه محققان دانشگاهی به مسائل شهری طراحی‌شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: با بررسی‌هایی که اداره کل ارتباطات شهرداری در حوزه خبر و رسانه انجام داده، مشخص‌شده  به حدود ۴۷ درصد موضوعات شهری پرداخته نشده و مغفول مانده است که در نتیجه مورد نقد و بررسی نیز قرار نگرفته است.

وی گزارش کوتاهی از نخستین “جشنواره رسانه‌ای شهر ما” ارائه داد و گفت: در نخستین جشنواره رسانه‌ای “شهر ما” یک هزار و ۱۵۷ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که نشانه استقبال از این جشنواره بوده و از برگزیدگان تقدیر و هدایایی اهدا شد.

کلانترزاده در پایان زمان اعلام فراخوان عمومی جشنواره را اواخر آبان ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: در صورت کنترل بیماری کرونا و اجازه ستاد مبارزه با کرونا، اختتامیه جشنواره در دهه مبارک فجر برگزارشده و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه