English

پوستر دومین جشنواره رسانه‌ای “شهر ما” همزمان با روز قم رونمایی می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: پوستر دومین جشنواره رسانه‌ای “شهر ما” همزمان با روز قم رونمایی می‌شود.

پوستر دومین جشنواره رسانه‌ای “شهر ما” همزمان با روز قم رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی کلانترزاده امروز در نشست رسانه‌ای روز قم، با اشاره به تشکیل ستاد خبری برای پوشش برنامه‌ها و مراسمات روز قم در اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم اظهار کرد: برای بزرگداشت روز قم برنامه‌های ویژه را تدارک دیده‌ایم که رونمایی از پوستر دومین جشنواره رسانه‌ای “شهر ما” در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان ازجمله این برنامه‌هاست.

وی ضمن دعوت از هنرمندان، اصحاب رسانه و شهروندان قم برای شرکت در این رویداد رسانه‌ای، ابراز کرد: برنامه دیگر، برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال است که برای نخستین بار با محوریت روز قم با همکاری فضای مجازی سپاه برگزار می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم افزود: این برنامه در مجتمع امام خمینی (ره) از ۱۲ تا ۱۴ آبان به‌صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌ها برگزار خواهد شد تا لبیکی از سربازان فضای مجازی به مطالبه مقام معظم رهبری باشد.

وی از برگزاری نشست خبری با حضور شهردار قم به مناسبت روز قم خبر داد و گفت: روز دوشنبه نیز شهردار قم در گفت‌وگوی خبری شبکه استانی قم با مردم صحبت خواهند کرد.

کلانترزاده چهارمین دوره طرح شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو به مناسبت روز قم را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: در این طرح اعضای شورای شهر، شهردار و معاونین شهرداری و مسئولان سازمان‌ها در ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم صحبت کرده و مسائل و مشکلات آنان را بررسی خواهند کرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در پایان خاطرنشان کرد: قم کلانشهر شیعی است و از رسانه‌ها درخواست داریم با هنر خود کیان و داشته‌های قم را در سطح ملی و بین‌المللی معرفی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه