English

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم:

۵۰۰ برنامه از سوی شهرداری به مناسبت روز قم اجرا شد

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: ۵۰۰ برنامه از سوی شهرداری به مناسبت روز قم اجرا شد.

۵۰۰ برنامه از سوی شهرداری به مناسبت روز قم اجرا شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی کلانترزاده در مراسم غرس نهال به یاد ۶۰۹۰ شهید استان قم، بیان کرد: به مناسبت سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم، مجموعه حرم برنامه‌های زیادی را پیش‌بینی کرد و مدیریت شهری در شورای اسلامی شهر قم در شهرداری بیش از ۵۰۰ برنامه طراحی کرده‌اند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم تصریح کرد: امروز با حضور تولیت حضرت معصومه(س) این آئین در بزرگداشت شهدا برگزار شد، ضمن اینکه از کنگره ملی شهدای قم به دلیل تلاش در تبیین جایگاه شهدا قدردانی می‌کنیم.

کلانترزاده بیان کرد: این بوستان با اعتبار ۶ میلیارد ریالی آماده کاشت نهال است و امید است تا پایان سال بخش قابل توجهی از این بوستان، از شهدای قیام سال ۴۲ تا شهدای مدافع سلامت نهالکاری شود.

وی اظهار داشت: خانواده‌های شهدا در صوت تمایل می‌توانند برای کاشت نهال به یاد شهید خود در این بوستان اقدام کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم عنوان کرد: تا ۱۴۰۰ تعداد ۴ برنامه با مشارکت کنگره ملی شهدای استان قم پیش‌بینی شده است که امروز کاشت درخت در یادمان شهدا برگزار شد و شنبه رونمایی از ۱۲ یادمان شهدا اتفاق می‌افتد.

کلانترزاده تصریح کرد: همچنین یکشنبه در حرم میزبانی رونمایی از ۴۰ کوچه مزین به نام شهدا و روز دوشنبه بوستان طبقاتی شهید زین‌الدین با ویژگی‌های منحصر به فرد به بهره‌برداری می‌رسد که همه اینها کاری مشترک میان کنگره شهدا و مدیریت شهری است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا نگین هستند و این خدمت ناچیز در مقابل خدمات والای آنها به نظام و ولایت است، قرار شد تمامی شهدایی که از سال ۴۲ تا زمان انقلاب و تا دوران شهدای حرم و شهدای مدافع سلامت صاحب نهالی در این بوستان شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی