English

۳۰ هزار متر بنر اطلاع رسانی کرونایی در قم اکران شده است

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: ۳۰ هزار متر بنر اطلاع رسانی کرونایی در قم اکران شده است.

۳۰ هزار متر بنر اطلاع رسانی کرونایی در قم اکران شده است

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی کلانترزاده که امروز در نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر سخن می‌گفت با اشاره به تشکیل ستاد مبارزه با کرونا در مدیریت شهری قم و با دستور شهردار بیان کرد: این ستاد دارای کمیته‌های تخصصی مختلفی مانند کمیته اطلاع رسانی است.

وی ادامه داد: البته باید توجه داشت که شورای اطلاع رسانی استان هم نشست‌های مختلفی را در موضوع مبارزه با کرونا و با حضور اصحاب رسانه و نمایندگان دستگاه‌های مختلف برگزار کرده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم در عین حال به اکران بیش از ۳۰ هزار متر بنر اطلاع رسانی در سطح شهر و در ۱۸ ماه گذشته توجه داد و گفت: در این مدت تلاش شده تا مطالب تخصصی در ۳۷۲  مأموریت خدمتی شهر تولید و برای اطلاع همشهریان منتشر شود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: تاکنون در بیش از ۸۲ سازه شهرداری قم به موضوع واکسیناسیون توجه شده است، ضمن آن که امیدواریم این توجه، با تولید متون و محتوای جدید توسط دست اندرکاران دانشگاه علوم پزشکی استان بیشتر و بیشتر شود.

کلانترزاده درباره اطلاع رسانی مدیریت شهری در موضوع کرونا هم اذعان کرد: موضوع اطلاع رسانی در شهر علاوه بر شهرداری، باید مورد توجه دیگر دستگاه‌ها و از جمله شورای شهر نیز قرار گیرد.

همچنین در این نشست، معاون خدمات شهری شهرداری قم نیز بیان داشت: شهرداری قم از همان ابتدای شروع کرونا در این شهر با تمام تلاش و در عرصه‌های مختلف در کنار دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان بود.

عباس ذاکریان افزود: این امر در روزهای نخست شیوع این بیماری بیشتر در موضوع اطلاع رسانی و همچنین گندزدایی و ضد عفونی محیطی متمرکز بود که البته در ادامه این مسیر، مسئله گندزدایی و ضدعفونی شهری از شیوه نامه‌های بهداشتی حذف شد.

وی با تصریح بر این که بسیاری از سازمان‌های تابعه شهرداری‌ها، خود بیشترین آسیب‌ها را از گسترش کرونا دیده‌اند اضافه کرد: خوشبختانه موضوع واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی در قم در ماه اخیر در دستور کار قرار گرفت و به ثمر نشست که از این رو باید از دست اندرکاران تحقق این امر تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان علت موفقیت واکسیناسیون علیه کرونا در برخی از کشورها اذعان کرد: واکسیناسیون در بازه زمانی کوتاه، دلیل اصلی این موفقیت بوده است، از این رو باید تلاش کرد تا ضمن تهیه واکسن کافی برای کشور، اطلاع رسانی‌های لازم با استفاده از متون مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی استان نیز برای تشویق بیشتر مردم در دستور کار قرار داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه