English

مهناز همتی:

قطع انشعاب گازجایگاه غیراستاندارد CNG در ایلام

مدیرکل استاندارد استان ایلام از قطع انشعاب گاز یک جایگاه عرضه غیراستاندارد سوخت CNG در استان خبر داد.

قطع انشعاب گازجایگاه غیراستاندارد CNG در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، مهناز همتی مدیرکل استاندارد استان ایلام افزود: در راستای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی و ایجاد شرایط ایمن برای خودروها به هنگام سوخت گیری، بازرسی مستمر از وضعیت استاندارد جایگاه‌های سوخت صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: بر اساس گزارش کارشناسان استاندارد طی بازدید از جایگاه‌های عرضه سوخت گاز طبیعی فشرده(CNG) استان، یک جایگاه عرضه سوخت CNG که به دلیل عدم رعایت الزامات استانداردسازی و وضعیت ایمنی در شرایط پرخطر قرار داشت، قطع انشعاب گاز گردید.

مدیرکل استاندارد استان ایلام تصریح کرد: این جایگاه‌ جهت قطع انشعاب گاز به شرکت ملی بخش فرآورده‌های نفتی و شرکت گاز معرفی شد و گاز این جایگاه تا برطرف شدن موارد بحرانی قطع شد.

همتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بازرسی دوره ای از 79 درصد جایگاهای  CNG در سطح استان انجام شده و این جایگاهها دارای گواهینامه معتبر بازرسی سالیانه و یا ادواری هستند.

مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: یکی از اهداف مهم بازرسی از جایگاه‌های سوخت CNG، الزام جایگاه‌ها به انجام عملیات بازسازی و نوسازی مخازن سوخت و حفظ و ارتقای سطح ایمنی مصرف کنندگان است.

همتی از مصرف کنندگان خواست در صورت مشاهده هرگونه مشکل در عرضه سوخت از قبیل وجود نشتی، عدم وجود تجهیزات ایمنی، استاندارد نبودن شیلنگ و نازل و غیره موارد را از طریق سامانه گویای 1517 در طول شبانه روز به این اداره کل اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه