English

مهناز همتی:

واحدهای تولیدی دارای پروانه استاندارد در ایلام حمایت می‌شوند

مدیرکل استاندارد استان ایلام با اشاره به اینکه در راستای تحقق نامگذاری امسال از واحدهای تولیدی دارای پروانه استاندارد استان ایلام حمایت همه جانبه می شود،گفت: تمامی دستگاه های اجرایی و نظارتی استان ایلام موظف به حمایت از واحدهای تولیدی در راستای تحقق شعار سال می باشند.

واحدهای تولیدی دارای پروانه استاندارد در ایلام حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، مهناز همتی مدیرکل استاندارد استان ایلام در حاشیه بازدید از واحد تولیدی تیرچه صنعتی در چوار با ابراز رضایت از این واحد تولیدی افزود: تیرچه و بلوک از مصالح سازه ای مهم است که نقش بسزایی در پایداری ساختمان ها در برابر زلزله دارد ولی تقریبا اکثر آنها در کارگاه های سنتی تولیدی می شود.

وی به لزوم صنعتی سازی و استاندارد سازی تیرچه در سطح استان تاکید کرد و اظهار داشت: سال گذشته حرکت های مناسبی در راستای صنعتی سازی تیرچه انجام شد اما سرعت پیشرفت کار توسط صنعتگران بسیار کند است و تاکنون تنها 2 واحد تولیدی خرپای فلزی موفق به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد شده است.

مدیرکل استاندارد استان ایلام با بیان اینکه واحدهای تیرچه و بلوک استان موظف به دریافت پروانه استاندارد هستند،تصریح کرد: مسئولان ذیربط خواستار سرعت بخشیدن به مرحله تولید استاندارد واحدهای صنعتی تیرچه هستند تا برخی از دغدغه های بکارگیری مصالح غیر استاندارد کاسته شود.

گفتنی است در حاشیه این بازدید از نحوه بازرسی خط تولید خرپای تیرچه صنعتی و محصولات این واحد تولیدی در زمینه رعایت استانداردهای لازم بازدید شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه