English

مهناز همتی خبر داد:

استمرار بازرسی های استاندارد در ایلام

مدیرکل استاندارد استان ایلام از استمرار بازرسی ها در سطح استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک هزارو 600 فقره نمونه‌برداری و بازرسی از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه استان ایلام انجام شده است.

استمرار بازرسی های استاندارد در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، مهناز همتی مدیرکل استاندارد استان ایلام افزود: در نیمه نخست سال جاری بازرسان استاندارد ایلام یک هزارو 693 فقره نمونه برداری و بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه تحت پوشش استان انجام داده‌اند.

وی اظهار داشت: در شش ماهه اول سال جاری تعداد یک هزارو 452 فقره بازرسی و  241 فقره نمونه برداری از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه استان توسط کارشناسان اداره کل انجام شده است.

مدیرکل استاندارد استان ایلام هدف از نمونه برداری و آزمون کالاهای تولیدی را انطباق آنها با شرایط و مقررات استانداردهای ملی دانست و اظهار داشت: 18 فقره بازرسی فنی تجهیزات بازی و 82 فقره بازرسی فنی آسانسور در طی این مدت انجام شده است.

همتی با بیان اینکه بازرسی های کارشناسان این اداره کل در سطح استان ایلام همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: مراکز عرضه استان و همچنین واحدهای تولیدی می بایست شرایط و مقررات استاندارهای ملی را رعایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه