English

حسین دشتی خبر داد:

افزایش ۱۳۶ درصدی کمک های مردمی به نیازمندان اردبیل

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمک نیکوکاران استان در طرح «اطعام و احسان حسینی» نسبت به پارسال 136 درصد افزایش یافته است.

افزایش 136 درصدی کمک های مردمی به نیازمندان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حسین دشتی ، مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه طرح «اطعام و احسان حسینی» از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر برگزار شد و همچون سنوات گذشته مورد استقبال مردم خیر استان قرار گرفت، گفت: نیکوکاران حدود ۱۱ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به این طرح کمک کرده‌اند که در قالب غذای گرم، سبدکالا و بسته‌های بهداشتی در بین خانوار تحت حمایت و افراد نیازمند توزیع شده است.

وی با اعلام اینکه کمکهای مردمی به این طرح نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته رشد ۱۳۶ درصدی داشته است، بیان کرد: بسیاری از عزاداران به دلیل شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از آن، نذورات و کمک‌های خود را در اختیار کمیته امداد و مراکزنیکوکاری قرار دادند تا از این طریق به دست محرومان و فقرا برسد.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه در طول ماه محرم و صفر ۳۵ آشپزخانه حسینی در سطح استان فعالیت داشت، افزود: همواره شاهد حضور پرشور نیکوکاران برای اهدای کمک‌های خود بودیم که این امر علاوه موجب دلگرمی مستمندان جامعه شده است.

دشتی با اشاره به اینکه بیش از ۶۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی پرداخت شده است، گفت: مبالغ پرداختی، طبق نیت نیکوکاران در تامین و تهیه اقلام اساسی مددجویان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه ۱۶۰ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در بین محرومان جامعه توزیع شده است، افزود: این امر بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه در بر داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به تهیه ۲۷ هزار و ۷۵۰ سبدکالا اشاره کرد و گفت: به منظور تامین نیازهای ضروری خانوار بی‌بضاعت، بیش از شش میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان هزینه پرداخت شده است.

دشتی با اشاره به اینکه توزیع ۱۸ هزار بسته بهداشتی از دیگر اقدامات خیرخواهانه است، گفت: حدود ۷۰ میلیون تومان بابت تامین اقلام مورد نیاز مددجویان در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هزینه شده است.

وی با اعلام اینکه مراکزنیکوکاری در طول ماه محرم و صفر نقش بسزایی در تامین نیازهای اساسی فقرا و نیازمندان ایفا کرده‌اند، بیان کرد: با هم‌افزایی‌های صورت گرفته توانستیم بخش مهمی از مشکلات محرومان را برطرف کنیم.

دشتی ضمن قدردانی از مراکزنیکوکاری، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی که همیاری مناسبی در اجرای طرح «اطعام و احسان حسینی» داشتند، اعلام کرد: تلاش داریم این همکاری‌ها را گسترش دهیم تا علاوه بر رفع نیازهای اساسی خانوار بی‌بضاعت جامعه، مسیر توانمندسازی آنها نیز هموارتر شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه