English

حسین دشتی خبر داد:

حمایت کمیته امداد از بیش از ۱۳ هزار دانش آموز اردبیلی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: بیش از 13 هزار دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد قرار دارند که کمک‌های نیکوکاران می‌تواند یاریگر آنها در دستیابی به مدارج عالی تحصیلی باشد

حمایت کمیته امداد از بیش از 13 هزار دانش آموز اردبیلی

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حسین دشتی ، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در آیین تجلیل از مدیران «مدارس همدل» که همزمان با سراسر کشور و به صورت ویدئوکنفراس برگزار شد، گفت: هم‌اکنون بیش از 13 هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند که با یاری نیکوکاران تلاش داریم مسیر آنها را برای دستیابی به آینده‌ای درخشان هموار کنیم.

وی با بیان اینکه طرح «مدارس همدل» با هدف ثبت‌نام رایگان دانش‌آموزان تحت حمایت در مدرسه‌های غیرانتفاعی و هیات امنایی به اجرا درآمد، افزود: 75 مدرسه در سطح استان اردبیل در این طرح مشارکت کردند که از یکایک مدیران و مسئولان این مدارس کمال قدردانی را داریم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه 204 نفر از دانش‌آموزان نخبه و دارای استعدادهای درخشان با معدل بالای هفده در مدارس غیرانتفاعی و هیات امنایی به صورت رایگان ثبت‌نام کردند، بیان کرد: درصدد هستیم با گسترش در اجرای طرح «مدارس همدل» بتوانیم دانش‌آموزان بیشتری را به چنین مدارسی معرفی کنیم.

دشتی با بیان اینکه همچنان نیازمند کمک‌های مردمی برای رفع مشکلات دانش‌آموزان تحت حمایت هستیم، گفت: در شرایط کنونی بیش از پیش باید به فکر کودکان و نوجوانان تحت حمایت باشیم تا آنها به دلیل فقر و تنگدستی از تحصیل بازنمانند.

وی با اشاره به اینکه با کمک خیران بیش از هزار تبلت برای دانش‌آموزان تحت حمایت فراهم شد تا در دوران کرونایی بتوانند به صورت مجازی تحصیل کنند، بیان کرد: فرزندان خانواده‌های تحت حمایت دارای استعدادهای نهفته‌ای هستند که با شکوفایی آن می‌توان مسیر زندگی‌شان را به سمت خوداتکایی تغییر داد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به همکاری مستمر کمیته امداد و سازمان آموزش‌وپرورش استان اردبیل اشاره کرد و افزود: با اجرای برنامه‌های مختلف درصدد هستیم تا فرهنگ انفاق و نیکوکاری را در بین کودکان و نوجوانان ترویج کنیم.

سیدغلامحسین خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان اردبیل نیز با اشاره به اینکه تامین نیازهای اساسی دانش‌آموزان بی‌بضاعت وظیفه‌ای همگانی است، بیان کرد: سازمان آموزش و پرورش استان اردبیل نیز با همکاری کمیته امداد و سایر دستگاه‌های اجرایی در تلاش است تا بخش مهمی از نیازهای اساسی دانش‌آموزان مستمند را برطرف کند.

وی با بیان اینکه خیران اردبیلی نقش بسزایی در رفع مشکلات دانش‌آموزان نیازمند داشته‌اند، افزود: طرح «مدارس همدل» از جمله برنامه‌های بسیار مناسبی است که می‌تواند موجب ارتقای سطح علمی کودکان و نوجوانان محروم شود.

خلیلی موسوی با اعلام اینکه در سال تحصیلی جدید تلاش خواهیم کرد تا تعداد دانش‌آموزان بیشتری به صورت رایگان در مدارس غیرانتفاعی و هیات امنایی ثبت‌نام کنند، گفت: همه باید در جذب کمک‌های مردمی سهیم شویم تا دانش‌آموزان بی‌بضاعت نیز از تجهیزات تحصیلی مانند تبلت بهره‌مند شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه