English

در قالب پویش «ایران مهربان» :

مدیرعامل اشجع باتری اردبیل حامی ۱۱۴ فرزند معنوی شد

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: مدیرعامل شرکت اشجع باتری اردبیل با پیوستن به پویش «ایران مهربان» حمایت از ۱۱۴ فرزند معنوی را برعهده گرفت.

مدیرعامل اشجع باتری اردبیل حامی ۱۱۴ فرزند معنوی شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حسین دشتی ، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در حاشیه بازدید از شرکت اشجع باتری که به مناسبت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر برگزار شد، گفت: بیش از 7 هزار و ۳۰۰ نفر از فرزندان خانوار تحت حمایت نیازمند کمک‌های خیران و نیکوکاران هستند تا بتوانند در کنار سایر همنوعان خود بی‌دغدغه و با آرامش خاطر پله‌های ترقی را طی کنند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون یک هزار و ۹۵۸ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند، افزود: 5 هزارو ۳۷۰ نفر از فرزندان خانوار تحت حمایت نیز مشمول طرح محسنین هستند که از خیران خواستاریم با پیوستن به پویش «ایران مهربان» بیش از پیش به یاری آن ها بشتابند.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه با وجود شرایط اقتصادی که به علت شیوع ویروس کرونا بسیاری از آحاد مختلف جامعه با مشکلات بسیار روبه‌رو هستند اما نیکوکاران همچنان با کمک‌های خود شادی‌بخش منازل ایتام و محسنین هستند، بیان کرد: حامیان طرح اکرام و محسنین بیش از ۱۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی در ۱۰ ماهه او امسال به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند.

دشتی با بیان اینکه پویش «ایران مهربان» به منظور افزایش سرانه پرداختی فرزندان خانوار تحت حمایت اجرا می‌شود، گفت: حامیان در هر ماه به صورت میانگین حدود ۳۰۰ هزار تومان به ایتام و ۱۱۰ هزار تومان به محسنین تحت حمایت این نهاد کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه مدیرعامل شرکت اشجع باتری یکی از خیران به نام استان اردبیل است که به خصوص در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند فعالیت‌های گسترده‌ای را به انجام رسانده، افزود: این نیکوکار اردبیلی در زمینه تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند، رفع مشکلات درمانی خانوار تحت حمایت و برطرف کردن سایر مسائل اساسی زندگی مددجویان نیز تلاش‌های بسیاری داشته است.

دشتی با اعلام اینکه نیکوکاران می‌توانند با مراجعه حضوری به ستاد اکرام ایتام و محسنین واقع در کمیته امداد استان اردبیل و شهرستان‌های تابعه در پویش «ایران مهربان » مشارکت کنند، گفت: همچنین خیران از طریق ارسال عدد یک(۱) به سامانه پیامکی ارتباط مردمی کمیته امداد استان اردبیل به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ و تماس تلفنی با شماره تلفن ۰۴۵۳۳۷۴۶۲۰۰ نیز می‌توانند به جمع حامیان ایتام و محسنین بپیوندند.

مدیرعامل شرکت اشجع باتری با اشاره به اینکه در قالب پویش «ایران مهربان» حمایت از ۱۱۴ فرزند معنوی را برعهده گرفته و درصدد هستیم با حمایت از ایتام و محسنین آنها رهسپار آینده‌ای درخشان شوند، بیان کرد: سایر کارکنان و نیکوکاران شرکت اشجع باتری هم برای پیوستن به پویش «ایران مهربان» اعلام آمادگی کرده‌اند.

رضا اشجع با بیان اینکه گسترش اقدامات خیرخواهانه به افزایش روحیه اقشار آسیب‌پذیر و رفع مشکلات اساسی آنها کمک می‌کند، بیان کرد: در تلاش هستیم با دستگیری از مستمندان و محرومان جامعه بخشی از نیازهای آنها را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه کارکنان شرکت اشجع باتری اردبیل همواره کمک به نیازمندان را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌اند، افزود: امیدواریم با یاری سایر همکاران این شرکت بتوانیم آینده‌ای روشن را برای ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل رقم بزنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه