English

سردار اسماعیلی خبر داد:

مصرف بیش از ۲ هزار میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از مصرف بیش از 2 هزار و 387 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان اردبیل طی 10 ماهه نخست امسال خبر داد.

مصرف بیش از 2 هزار میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سردار اسماعیلی ، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از مصرف 2 هزار و 387 میلیون متر مکعب گاز طبیعی طی 10 ماهه امسال در استان خبر داد و گفت: با توجه به کوهستانی بودن و برودت هوا در استان اردبیل و با شروع فصل زمستان، مصرف گاز مشترکین خانگی در روزهای اخیر نسبت به روزهای قبل از آن افزایش یافته است.

او افزود: از کل گاز مصرف شده در استان، یک هزار و 548 میلیون متر مکعب مربوط به مصرف خانگی و صنعتی و 839 میلیون متر مکعب گاز نیز از سوی نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل مصرف شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در ادامه اظهار داشت: این میزان مصرف گاز طبیعی در استان اردبیل 10 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته که بخش خانگی و صنعتی با 125 میلیون متر مکعب رشد و بخش نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل با 85 میلیون متر مکعب رشد مصرف گاز نسبت به سال گذشته مواجه بوده است.

اسماعیلی تصریح کرد: شهروندان گرامی می توانند در مواقع بروز حوادث مربوط به گاز طبیعی و مشکلات فنی با واحد امداد شرکت گاز استان اردبیل در هر ساعت از شبانه روز با شماره گیری 194 تماس بگیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی