English

فضل اله اکبری خبر داد؛

آغاز فعالیت جایگاه های عرضه سوخت در هرمزگان

مدیر منطقه گفت: با تلاش بی وقفه کارکنان و متخصصان، جایگاه های عرضه سوخت استان به تدریج به عرصه سوخت‌رسانی و خدمت به مردم باز‌می‌گردند

آغاز فعالیت جایگاه های عرضه سوخت در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فضل اله اکبری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان صبح امروز (5 آبان ماه) به رسانه ها گفت: بلافاصله پس از اطلاع از قطع ارتباط سامانه هوشمند جایگاه های سوخت با مرکز در یک اقدام فوری ١۴ تیم تخصصی از کارشناسان سامانه هوشمند به اقصی نقاط استان اعزام شدند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان افزود: به منظور جلوگیری از توقف سوختگیری این کارشناسان با مراجعه به جایگاه های عرضه سوخت نسبت به راه اندازی تک تک نازل های هر جایگاه به صورت آفلاین و با نرخ دوم اقدام کردند.

اکبری ادامه داد: تا شب گذشته برای٨۵ باب جایگاه از مجموع ١۶۴ باب جایگاه استان امکان سوختگیری فراهم شد که این میزان تا ساعت ٩ صبح چهارشنبه پنجم آبان ماه به یکصد و پنج جایگاه افزایش یافته است.

فضل اله اکبری با تشکر از صبوری و همکاری شهروندان و هم استانی ها ادامه داد: در تلاشیم با سرعت بیشتری کلیه جایگاه ها به چرخه خدمت رسانی بازگردند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان با اشاره به اینکه برای اتصال مجدد به سامانه هوشمند و امکان استفاده از کارت سوخت با قیمت یارانه ای فرآیند طولانی تری باید طی شود گفت: به موازات تلاش برای راه‌اندازی جایگاه ها اقدامات لازم برای اتصال به شبکه سراسری سامانه هوشمند مدیریت سوخت نیز با جدیت پیگیری می‌شود.

اکبری در پایان از مردم هرمزگان خواست به شایعات بی اساس درباره افزایش قیمت  و... توجه نکنند و تنها در زمان نیاز به سوختگیری به پمپ بنزین ها مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه