English

مهدی دوستی:

تامین سوخت زمستانی نیروگاه‌ها به سرعت در حال انجام است

استاندار هرمزگان گفت: تأمین سوخت مایع با اولویت نیروگاه ها و سپس صنایعی که امکان استفاده از سوخت جایگزین را دارند در حال انجام است و امیدوارم بتوانیم پیک زمستانی را با شرایط خوبی سپری کنیم.

تامین سوخت زمستانی نیروگاه‌ها به سرعت در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان که با دستور کار تأمین گاز مورد نیاز صنایع بزرگ هرمزگان در فصل های پاییز و زمستان برگزار شد، با بیان اینکه یکی از چهار رکن اصلی تولید، تامین انرژی پایدار است، اظهار کرد: به همین منظور در این نشست، مصوباتی در خصوص تأمین و عرضه پایدار انرژی و اطمینان بخشی به صنایع به تصویب رسید.
دوستی اذعان کرد: در تابستان سال جاری، به دلیل پیک بالای مصرف برق که در کشور تجربه شد و قطع برق صنایع، تولید آنها کاهش پیدا کرد.
وی گفت: بنا داریم با برنامه ریزی منظم و با تأمین پایدار انرژی، از تکرار این اتفاق در فصل زمستان پیشگیری کنیم.
استاندار هرمزگان بیان کرد: با مجموعه این مصوبات، از جمله تأمین سوخت مایع با اولویت نیروگاه ها و سپس صنایعی که امکان استفاده از سوخت جایگزین را دارند، امیدوارم بتوانیم پیک زمستانی را با شرایط خوبی سپری کنیم.
در ادامه جلسه، خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به واحدهای استان که مشکل سوخت داشتند اظهار داشت: ما مکلف هستیم اگر در جریان تولید، مانعی هست، رفع کنیم تا تولید رونق بیشتری بگیرد و با کندی مواجه نشود.
قاسمی ابراز داشت: صنایع بزرگ استان و همچنین کارخانه سیمان واحدهای تولیدی هستند که در زمینه تامین و ذخیره سوخت ماشین آلات و تجهیزات خود دچار مشکلاتی برای ادامه تولید هستند.
دبیرکارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: با مساعدت اعضای ستاد تسهیل به ویژه شرکت پخش فرآورده های نفتی و شرکت گاز استان راهکارهای لازم برای گره‌گشایی از واحدهای یاد شده ارائه شد تا واحدهای مشکل دار بتوانند بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با تأکید بر اینکه صنایع بزرگ استان از محورهای توسعه ای هرمزگان هستند، در پایان افزود: با عنایت به ظرفیتی که در استان وجود دارد، ما باید برای رفع مشکلات این واحدها تلاش بیشتری انجام دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه