English

در نشست استاندار هرمزگان با رئیس سازمان امورمالیاتی کشور؛

تاکید بر پرداخت مالیات صنایع و شرکت های بزرگ در هرمزگان

در دیدار استاندار هرمزگان و پنج نماینده مردم استان در مجلس با رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، بر پرداخت مالیات و ارزش افزوده شرکت های بزرگ و صنایع فعال در هرمزگان در خود استان، تاکید شد.

تاکید بر پرداخت مالیات صنایع و شرکت های بزرگ در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان از رایزنی مجدد برای پرداخت مالیات و ارزش افزوده شرکت های بزرگ و صنایع فعال در استان با همراهی پنج نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

همتی در خصوص نتایج نشست با امیدعلی پارسا رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، از رایزنی مجدد و چگونگی روند عملیاتی شدن پرداخت مالیات و ارزش افزوده شرکت ها و صنایع بزرگ هرمزگان در استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به پیگیری های انجام شده، تمام شرکت ها به ویژه صنایع بزرگ، مالیات خود را باید در هرمزگان پرداخت کنند.

وی افزود: پرداخت مالیات در استان می تواند به افزایش درآمدهای استان و هزینه آن در بخش توسعه زیرساخت های مختلف بیانجامد.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: برای افزایش درآمد استان، شرکت هایی که در استان فعالیت می کنند باید مالیات و مالیات بر ارزش افزوده خود را در داخل استان واریز کنند.

استاندار هرمزگان با تاکید بر پیگیری جدی این مطالبه‌ عمومی، از رییس سازمان امور مالیاتی کشور خواست شرکت های مذکور را موظف به ارائه گزارش پرداخت مالیات و مالیات بر ارزش افزوده کند.

گفتنی است؛ پیش از این در تیرماه نیز استاندار هرمزگان و منصور آرامی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و همچنین مهدی دسینه مدیرکل امور اقتصاد و دارایی هرمزگان دیداری با رییس سازمان امور مالیاتی کشور داشته و این مورد را پیگیری و مقرر شده بود اقدامات عملیاتی انجام شود.

انتظار می رود با حضور پنج نماینده هرمزگان و مقام عالی اجرایی استان این مطالبه عمومی به مرحله اجرایی شدن آن نزدیک شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه