English

تدوین ۱۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد کشور

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور از بارگذاری بیش از 100 فرصت سرمایه‌گذاری با طرح توجیهی در سامانه‌ دبیرخانه این سازمان خبر داد و گفت: این طرح‌ها برای عموم مردم و به‌ویژه سرمایه‌گذاران قابل‌رؤیت است.

تدوین 100 فرصت سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد کشور

به گزارش خبرگزاری موج، دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در حاشیه‌ی نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدید پذیر کیش در گفت‎‌وگو با خبرنگار موج ضمن بیان این‌که دبیرخانه مناطق آزاد با دعوت از فعالان عرصه نفت، گاز و پتروشیمی نمایشگاه خوبی را تدارک دیده است، گفت: ظرفیت‌های تولیدات در این حوزه بسیار بالا است و استقبال خوبی از این همایش شده است.
وی بیان داشت: کشورمان تاکنون در اکثر حوزه‌ها به خودکفایی دست پیدا کرده اما از آنجایی که پروژه‌های جدید تعریف نشده است، از این ظرفیت‌ها به‌درستی استفاده نمی‌شود و اکثر فعالان صنعتی از این موضوع گلایه‌مند هستند.
محمد تصریح کرد: در این نمایشگاه به دنبال آنیم که تأمین‌کنندگان، سرمایه‌گذاران و تمام کسانی را که در زنجیره صنعت نفت، گاز و پتروشیمی فعال هستند، گرد هم جمع کنیم تا پروژه‌های جدیدی را در مناطق آزاد به‌ویژه در جزیره قشم، اروند، چابهار و سواحل مکران تعریف کنیم.
وی اضافه کرد: همچنین در مدل‌های مختلف تأمین مالی به سرمایه‌گذاران کمک می‌کنیم تا توسعه صنعت نفت و گاز و پتروشیمی سرعت پیدا کند.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در پایان ضمن بیان این‌که تاکنون بیش از 100 فرصت سرمایه‌گذاری با طرح توجیهی در سامانه‌ی دبیرخانه بارگذاری شده و برای عموم مردم و به‌ویژه سرمایه‌گذاران قابل‌رؤیت است، افزود: برای تأمین منابع مالی، روش‌هایی مطرح کردیم که اگر این روش‌ها مطابق با برنامه‌ریزی موردبررسی و پیگیری قرار گیرد به‌طورقطع از طریق نقدینگی موجود در بازار امکان تأمین سرمایه برای انجام پروژه‌ها وجود خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه