English

ابراهیم امامی عنوان کرد:

پارس آباد نگین گمشده گردشگری شمال ایران

فرماندار شهرستان مرزی پارس آباد مغان گفت :آماده استقبال از سرمایه گذاران حوزه گردشگری در این خطه سرسبز شهرستان هستیم.

پارس آباد نگین گمشده گردشگری شمال ایران

 به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ابراهیم امامی فرماندار پارس آباد در نشست با مدیرعامل شرکت مادر تخصصی  ایرانگردی و جهانگردی کشور ضمن قدردانی از توجه ویژه این سازمان به ظرفیت های منحصر به فرد شهرستان پارس آباد از آمادگی برای استقبال همه جانبه از سرمایه گذاران حوزه گردشگری در شهرستان پارس آباد خبر داد.

وی با بیان اینکه شهرستان پارس آباد نگین گمشده گردشگری شمال کشور می باشد، اظهارداشت : آب و هوای معتدل و چهار فصل و سرسبزی مزارع و طبیعت زیبایی حاشیه رود ارس و دریاچه شهرک مغان  و تالابهای موجود جاذبه فوق ‌العاده‌ای برای جذب گردشگر و سرمایه‌گذاری در این حوزه می باشد.

خشایار نیکزادفر مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی نیز ضمن اعلام آمادگی برای معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری شهرستان پارس آباد مغان در سطح ملی از تامین زیرساخت های گردشگری و سرویس های بهداشتی بین راهی برای شهرستان خبر داد.

احداث هزار سرویس بهداشتی بین‌راهی ویژه گردشگران در سطح کشور

وی با اشاره به مصوبه هیئت دولت در خصوص احداث هزار سرویس بهداشتی بین‌راهی ویژه گردشگران در سطح کشور افزود:  ۱۰ طرح احداثی سرویس  بین راهی برای استان اردبیل خواهد بود.

 مدیر عامل شرکت ایرانگردی و جهانگردی کشور از پارک گردشگری ولیعصر شهر پارس آباد و تفرجگاه ساحلی ارس و قول مساعد برای بازسازی تکمیل و احداث سرویس های بهداشتی گردشگری در این مکان ها خبر داد‌.

 در ادامه مدیر عامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی کشور به همراه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری و مدیر امور منابع آب و میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان از ظرفیت‌های منحصر به فرد موجود در دریاچه شهرک و چهل پله شهرستان پارس آباد بازدید کرد.

پارس آباد

نیکزادفر ضمن ابراز شگفتی از وجود ظرفیت های بزرگ جذب گردشگر در شهرستان پارس آبادتصریح کرد: اگر این ظرفیت ها برای سرمایه گذاران کشوری به شایستگی معرفی و زمینه فراهم گردد انقلاب بزرگی در گردشگری شمال کشور اتفاق خواهد افتاد و ثمرات اقتصادی و اشتغال زایی آن در سطح ملی قابل لمس خواهد بود.

وی همچنین در حاشیه بازدیدی که از دریاچه و جزیره داخل دریاچه و جنگل های اطراف این دریاچه و همچنین ۴۰ پله و سوئیت های شهرک کشت و صنعت مغان داشت زمینه سرمایه گذاری های متعدد در در این مکان را بسیار محتمل دانست و توضیح داد: از وزیر محترم میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری برای توجه ویژه به این منطقه گردشگری درخواست خواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی ایران گردی و جهانگردی از پروژه راکد احداث سرویس بهداشتی در سربند پارس آباد بازدید و  برای تکمیل این پروژه تا پایان سال و احداث دو طرح دیگر در سال ۱۴۰۰ قول مساعد داد.

اهدای ورنی

و در ادامه بازدید ورنی مغان به نیکزاد فر مدیر عامل  ایران گردی و جهانگردی کشور اهدا شد.

 خبرنگار جمشید کریمی

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه