English

علی اصغر انجیدنی:

اعلام آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای مقابله با موج ششم کرونا

دبیر ستاد اجرایی قرارگاه مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: کمیته بهداشت ضمن تسریع در واکسیناسیون، مراقبتهای رهگیری و مانیتورینگ بیماران قبلی و جدید را انجام می‌دهند تا از ایجاد پیک گسترده ممانعت شود.

اعلام آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای مقابله با موج ششم کرونا

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اصغر انجیدنی دبیر ستاد اجرایی قرارگاه مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سخنانی اعلام کرد: تمهیدات مختلفی در قرارگاه مدیریت کرونای این دانشگاه برای مقابله با بروز احتمالی پیک ششم اندیشیده شده است.

انجیدنی در ادامه این سخنان اظهار کرد: قرارگاه مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بهره گیری از تجربیات پیک‌های قبلی، در شرایط کنونی با جدیت بیشتری شرایط را رصد و پیگیری می‌کنند تا اگر پیک ششم رخ داد، دامنه آن گسترده نباشد.

دبیر ستاد اجرایی قرارگاه مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین افزود: ۹کمیته زیرمجموعه قرارگاه عملیاتی کرونا شامل بهداشت، درمان، آموزش، اطلاع رسانی، دارو، تجهیزات، نظارت، مالی و مشارکت مردمی در حوزه‌های زیرپوشش موارد را به صورت فعال رصد خواهند کرد که در این قالب اقداماتی مانند پوشش فراگیر واکسیناسیون ، غربالگری و پیشگیری، اموزش و اطلاع رسانی در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی دنبال می‌شود.

 وی در ادامه متذکر شد: با توجه به تجمعات صورت گرفته بدنبال برپایی مناسبت‌های هفته‌های اخیر در مشهد، باید اذعان کرد که پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت نشد و با وجود تلاش‌های زیاد در جهت افزایش واکسیناسیون، پیک ششم نزدیک است و ممکن است در روز‌های آتی شاهد افزایش بستری شدگان کرونا در استان باشیم.

انجیدنی همچنین تاکید کرد: کمیته بهداشت ضمن تسریع در واکسیناسیون، مراقبتهای رهگیری و مانیتورینگ بیماران قبلی و جدید را انجام می‌دهند تا از ایجاد پیک گسترده ممانعت شود.

دبیر ستاد اجرایی مدیریت کرونای مشهد تصریح کرد: کمیته درمان با توجه به احتمال افزایش بیماران بستری، ضمن مدیریت تخت‌های خالی، تامین تجهیزات و وسایل و کمبود‌ها در این زمینه را برطرف می‌کند.

انجیدنی در خاتمه و با درخواست از مردم خاطرنشان کرد: انجام واکسیناسیون، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پرهیز از شرکت در تجمعات و دورهمی ها، رعایت بهداشت دست و استفاده از ماسک را بیش از هر زمانی جدی بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه