English

چاق کن پرونده های قضایی شهرستان خاتم دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم از بازداشت یک کار چاق کن پرونده های قضایی در این شهرستان خبر داد.

چاق کن پرونده های قضایی شهرستان خاتم دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید جمال الدین طباطبایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم در این رابطه بیان داشت: فردی از توابع شهرستان خاتم که فاقد پروانه وکالت بوده به طرح دادخواست و لوایح برای مراجعین دادگستری اقدام می کرده و با سوء استفاده از اسامی کارکنان قضایی و همچنین معرفی خود به عنوان مامور حفاظت و اطلاعات و دستگاه های امنیتی سعی بر فریب مراجعین داشته است.

این مقام قضایی افزود: با گزارش های واصله و جمع آوری مستندات، فرد مورد نظر به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و جعل در آراء قضایی دستگیر و روانه زندان گردید.

وی یکی از وظایف اصلی دستگاه قضایی را برخورد با مفاسد و دلالان دانست و تصریح کرد: برخورد با متخلفین و کارچاق کن ها در دستگاه قضا با جدیت تمام دنبال شده زیرا علاوه بر مبارزه با فساد و دلال گری، افزایش اعتماد عمومی را نیز به دنبال دارد.

طباطبایی با هشدار به دلالان، متخلفین و کارچاق کن ها، عنوان کرد: دادستانی با افرادی که قصد منحرف کردن مسیر قانونی پرونده‌ها در محاکم قضایی را داشته باشند بدون هیچ گونه اغماضی برخورد خواهد کرد.

دادستان خاتم ابراز داشت: توسعه و گسترش نظارت‌ها بر زیر مجموعه‌های دستگاه قضایی، محیطی سالم و امن را برای تمامی کارکنان و مراجعین به دستگاه قضا را فراهم می آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه