English

مجمتع فرهنگی، ورزشی و رفاهی چادرملو نیمه نخست سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد

مجری ساخت مجتمع ورزشی چادرملو در اردکان گفت: برای ساخت مجتمع که در نیمه نخست سال ۱۴۰۱ شمسی به بهره برداری می رسد، ۲۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری پیش بینی شد که تاکنون نیمی از این مبلغ صرف ساخت آن شده است.

مجمتع فرهنگی، ورزشی و رفاهی چادرملو نیمه نخست سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، نبی کاشی ساز، مجری ساخت، افزود: در اجرای مجمتع فرهنگی، ورزشی و رفاهی سردار شهید قاسم سلیمانی چادرملو در اردکان، ساخت سالن چند منظوره ورزشی با گنجایش ۶ هزار نفر، استخر سرپوشیده با امکانات جانبی، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت یک هزار نفر، سالن های پذیرایی با گنجایش بیش از یک هزار تن ، محوطه سازی و فضاهای تفریحی پیش بینی شد.

وی افزود: این مجتمع به مساحت ۴۳ هکتار با ۳۰ هزار مترمربع زیربنا در شهرستان اردکان در حال ساخت است و پیشرفت فیزیکی آن به ۶۰ درصد رسید.

به گفته وی برای ساخت مجتمع یادشده که در نیمه نخست سال ۱۴۰۱ شمسی به بهره برداری می رسد، ۲۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری پیش بینی شد که تاکنون نیمی از این مبلغ صرف ساخت آن شده است.

کاشی ساز تاکید کرد که هزینه های ساخت مجتمع را بخش خصوصی همکار شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اردکان تامین و پرداخت می کند.

وی تصریح کرد: یکی از مراحل ساخت مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی شهید سلیمانی اردکان، سالن های ورزشی سرپوشیده  ۶ هزار نفری با ۲ هزار مترمربع زیربناست که طبق استانداردهای جهانی در حال ساخت است.

محمدرضا شریف مشاور امور ورزشی شرکت معدنی و صنعتی چادرملوی اردکان در نشست با خبرنگاران تاکید کرد که در حوزه تعهد اجتماعی توسعه ورزش شهرستان در صدر قرار دارد و اولویت بعدی در افق بلند مدت دیگر مناطق استان یزد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه