English

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس:

معیشت و اقتصاد مردم در اولویت باشد

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید معیشت و اقتصاد مردم در اولویت باشد، گفت: باید با تدبیر بیشتر و بهتر بر منابع نسبت به رفع مشکلات اقتصادی اهتمام ورزیده شود.

معیشت و اقتصاد مردم در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمدعلی محسنی در آئین معارفه فرماندار جدید چالوس با اشاره به اینکه به نمایندگی از مردم شریف این حوزه از زحمات و خدمات فرماندار سابق قدردانی می کنم، اظهار داشت: به عنوان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس توصیه می کنم تحت هیچ شرایطی حتی پشت تریبون ماسک خود را بر ندارید و به واکسن ها هم خیلی امیدوار نباشید زیرا با ویروسی طرف هستیم که چهره شناخته شده ای ندارد.

وی با بیان اینکه باید معیشت و اقتصاد مردم در اولویت باشد، ادامه داد: سه بندر، سه فرودگاه، فاصله نزدیک به پایتخت، مواهب طبیعی گردشگری، میراث فرهنگی در مازندران داریم و از سویی دیگر ۷ درصد ذخائر دنیا نیز در کشور ما واقع شده است و بنابراین باید با تدبیر بیشتر و بهتر بر منابع نسبت به رفع مشکلات اقتصادی اهتمام ورزیده شود.

نماینده مردم شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرماندار جدید از بخش خصوصی غافل نشود، ادامه داد: با توجه به تحریم ها و مشکلات همچنان توجه به بخش خصوصی و سرمایه گذاری این بخش در بخش اقتصادی می تواند بسیار کارگشا باشد.

وی به بررسی بودجه سال 1400 در مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: نسبت به نظارت بر خارج شدن ارز تأکید شد و بنده خودم از مخالفان حذف ارز یارانه ای برای دارو بودم زیرا مردمی که از بیماری رنج می برند دیگر نباید درد بیشتری داشته باشند.

محسنی تصریح کرد: در زمینه افزایش حقوق و ایجاد تعادل در همسان سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی آنها نیز تلاش های بسیار خوبی صورت گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه