English

غلامعلی دهشیری بیان کرد:

هوشمند سازی قوه قضائیه و پلیس گام موثر برای رضایت مردم

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: برای تقویت خدمات الکترونیکی و غیر حضوری تعاملات خوبی بین نیروی انتظامی و دستگاه قضا استان یزد در جهت ارائه خدمات مرتبط به صورت الکترونیکی صورت گرفته است.

هوشمند سازی قوه قضائیه و پلیس گام موثر برای رضایت مردم

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به تقویت ارتباط الکترونیک بین دستگاه قضا و پلیس استان گفت: هوشمند سازی قوه قضائیه و پلیس گامی موثر در جهت جلب رضایت مردم است

غلامعلی دهشیری به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان یزد با تبریک این هفته گفت: حضور فعال و مقتدر نیروی انتظامی در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه مقابله با کرونا و در جهت اعمال محدودیت ها با توجه به شرایط حاکم بر جامعه قابل تقدیر است.

وی با اشاره به امنیت استان در حوزه های مختلف تصریح کرد: این امنیت، مرهون تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی است که آرامش خود را وقف تامین امنیت، آرامش و آسایش مردم در کشور کرده اند.

دهشیری با بیان اینکه مردم مستحق بهترین نوع خدمت هستند افزود: در سنوات اخیر تعامل خوبی بین مدیران ارشد استان در حوزه های مختلف وجود داشته که برکات بسیاری را برای استان به همراه داشته است.

وی با اشاره به سیاست دستگاه قضا در خصوص تقویت خدمات الکترونیکی و غیر حضوری گفت: در این زمینه تعاملات خوبی بین نیروی انتظامی و دستگاه قضا استان در جهت ارائه خدمات مرتبط به صورت الکترونیکی صورت گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان یزد ابراز امیدواری کرد: در آینده ای نزدیک با توسعه این خدمات در بستر الکترونیک شاهد قوه قضائیه و پلیس هوشمند به عنوان مکمل یکدیگر در ارائه خدمات بهتر به مردم بود.

شایان ذکر است در این دیدار حدادزاده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و بابایی معاون دادستان نیز حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه