English

نتیجه همکاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی شیرینی امنیت است

رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه وظیفه اصلی نیروی انتظامی حفظ نظم و امنیت داخلی است، تصریح کرد: سبزقامتان نیروی انتظامی، در راستای حفظ نظم، امنیت و اجرای عدالت همراه و مرتبط با دستگاه قضایی انجام وظیفه می کنند که ثمره آن شیرینی نظم و امنیت و کاهش جرم و جنایت در جامعه خواهد بود.

نتیجه همکاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی شیرینی امنیت است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد در فرماندهای نیروی انتظامی استان یزد با بیان اینکه پلیس در خط مقدم اجرای قانون و مقابله با هنجار شکنان قرار دارد گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضا مکمل یکدیگر در اجرای مر قانون و تحقق عدالت هستند.

وی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در ستاد فرماندهی ناجا در استان یزد با بیان اینکه پلیس به حق در همه مناسبت ها و وقایع، حضور پررنگ و موثر دارد گفت: اگر چه این نیرو با کمبود امکانات و نیرو روبروست اما در سمت مقابل با وسعت و حجم بسیار کار از نقطه صفر مرزی تا مرکزی و از فضای حقیقی تا فضای مجازی وظیفه حفظ نظم ، امنیت و آرامش بر دوش این سبزپوشان جان برکف گذاشته شده است.

وی افزود: تلاش مجموعه انتظامی در مقابل مخاطرات و ماموریت هایی که جان خود را به عنوان مهمترین سرمایه‌ انسانی کف دست گذاشته و تا پای جان تحت فرمان ولی فقیه ایستاده و هر آنچه در توان دارد بر طبق اخلاص گذاشته است و در این راه گاهی با بی مهری ها و قدرناشناسی ها روبرو می شود قابل ستایش و تقدیر است.

دهشیری با بیان اینکه وظیفه اصلی نیروی انتظامی حفظ نظم و امنیت داخلی است، تصریح کرد: سبزقامتان نیروی انتظامی، در راستای حفظ نظم، امنیت و اجرای عدالت همراه و مرتبط با دستگاه قضایی انجام وظیفه می کنند که  ثمره آن شیرینی نظم و امنیت و کاهش جرم و جنایت در جامعه خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به حضور پلیس در خط مقدم مقابله با قانون شکنان و همچنین اجرای قانون گفت: این رسالت بسیار سختی است که بر دوش نیروی انتظامی نهاده شده که در سیبل برخی ناهنجاری های فکری و روانی افرادی قرار دارد که میانه خوبی با قانون و حقوق ندارند و به آن تن نمی دهند.

وی افزود:  متاسفانه دیده می شود در مواردی درک و فهم مدنی و مسئولیت اجتماعی نهادینه نشده  که باعث می شود گاهی پلیس مورد اهانت به خاطر اعمال قانون قرار گیرد اما هیچگاه از اراده و تصمیم قاطع پلیس کاسته نشده که این موجب فخر برای سبز پوشان نیروی انتظامی است .

رئیس شورای قضائی استان با اشاره به گزارش مرکز پژوهش های مجلس و معرفی استان یزد به عنوان امن ترین استان برای سرمایه گذاری در سال 98 گفت: این موفقیت ثمره همدلی بین دستگاه ای اجرایی، انتظامی، امنیتی، قضائی و بخش خصوصی است.

وی تصریح کرد: برخی از مولفه های موثر در این موفقیت مربوط به نقش آفرینی پلیسی مقتدر، مردم دار، مهربان و در جای خود قاطع است .

دهشیری در پایان اظهار داشت: دستگاه قضا همواره حامی عملکرد و رفتار نیروی انتظامی براساس مر قانون خواهد بود و حمایت از نیروی خدوم انتظامی در انجام رسالت ها و ماموریت ها از وظایف قوه قضائیه است.

شایان ذکر است در این نشست دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، بازرس کل استان، رئیس کل زندان های استان، مدیر کل پزشکی قانونی استان، رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونت مالی و حفاطت اظلاعات دادگستری استان نیز حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه