English

رئیس کل دادگستری استان یزد؛

وجود پرونده های مُسن را موجب عدم ارتقاء امتیاز عملکردی است

رئیس کل دادگستری استان یزد وجود پرونده های مُسن را موجب عدم ارتقاء امتیاز عملکردی دانست و به لزوم برنامه ریزی و توجه بیشتر در همین زمینه تاکید کرد.

وجود پرونده های مُسن را موجب عدم ارتقاء امتیاز عملکردی است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: کنترل ورودی و کاهش موجودی پرونده ها با هدف تسریع در انجام امور مراجعین و افزایش دقت در ارائه خدمات قضایی مهمترین اصل در دستگاه قضا است.

وی در بازدیدی از پیش اعلام نشده با حضور در دادگاه مروست از نزدیک در جریان رسیدگی قضائی به پرونده‌های مطروحه قرار گرفت و ضمن بررسی تعدادی از پرونده‌ ها، دستورات و ارشادات لازم را در خصوص حل مسائل و مشکلات صادر کرد.

این مقام قضایی اظهار داشت: بازدید های سرزده، علاوه بر ایجاد انگیزه برای کارکنان، موجب  دیده شدن زحمات و تلاش بی بدیل آنها می شود.

وی به اهمیت کار و تلاش در دستگاه قضا اشاره کرد و تصریح کرد: رسالت بزرگی که امروز بر دوش ماست و بسیار اثر گذار  بوده همان تحقق و گسترش عدل، حل و فصل خصومت و اختلاف و تأمین امنیت است.

این مقام مسئول وجود پرونده های مُسن را موجب عدم ارتقاء امتیاز عملکردی دانست و به لزوم برنامه ریزی و توجه بیشتر در همین زمینه اشاره و تصریح کرد: کارکنان اداری و قضایی شهر مروست اهتمام بیشتری داشته و نسبت به مختومه کردن پرونده ها تلاش جدی کنند.

دهشیری با اشاره به کاهش ورودی و افزایش مختومه پرونده ها در حوزه قضایی مروست گفت: مقایسه عملکرد این حوزه قضائی در پرونده های وارده و مختومه با میانگین استان یزد نشان می دهد کارکنان این حوزه باید تلاش خود را بیشتر کنند.

این مقام قضایی در ادامه با برخی از مراجعین این حوزه های قضایی دیدار و گفتگو کردو پس از استماع مطالبات مردم، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

وی با بیان برخی تذکرات در خصوص رفع ایرادات موجود و ارائه رهنمودهای لازم در راستای ارتقا کیفی و کمی خدمات قضائی، توفیقات روز افزون همراه با موفقیت در خدمت به مردم را برای قضات و کارکنان دادگاه مروست از درگاه الهی مسألت کرد.

شایان ذکر است در این بازدید معاون منابع انسانی و معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی نیز حضور داشته و مباحث مرتبط با حوزه معاونت خود را بررسی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه