English

رییس دادگستری استان یزد؛

ترک فعل مدیران و ماموران دولتی، رصد و برخورد جدی قضائی خواهد شد

رییس دادگستری یزد گفت: احراز تخلفات و ترک فعل مدیران و ماموران دولتی با برخورد جدی قضائی روبرو خواهد شد.

ترک فعل مدیران و ماموران دولتی، رصد و برخورد جدی قضائی خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: با هدف نظارت بر اراضی واگذار شده دولتی پیشگیری از تغییر کاربری جهت اجرای طرح های مختلف، کمیته پایش و رصد اراضی واگذار شده تشکیل می گردد.

غلامعلی دهشیری در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان یزد افزود: این کمیته با محوریت و نظارت بازرسی کل استان و عضویت ادارات مرتبط با امور اراضی مثل جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، راه و شهرسازی، تشکیل و واگذاری اراضی دولتی واگذار شده جهت اجرای طرح های کشاورزی، صنعتی و خدماتی را مورد رصد قرار می دهد.

وی تصریح کرد: اجرای طرح های مصوب مورد رصد و نظارت قرار می گیرد و عدم اجرای طرح و احراز تخلفات و ترک فعل مدیران و ماموران دولتی با برخورد جدی قضائی روبرو خواهد شد.

این مقام قضایی بر رفع تصرف و خلع ید اراضی واگذار شده که طرح های آن اجرا نشده است تاکید کرد و اظهار داشت: بر حسب قانون برای هر طرح، مهلت معینی تعیین شده است و اجرای طرح باید بر اساس برنامه زمان بندی پیشرفت داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان صدور سند مالکیت اراضی ملی داخلی محدود شهر را خواستار شد و بیان داشت: اداره کل راه و شهرسازی در اسرع وقت درخواست ثبت و صدور سند مالکیت اراضی ملی داخل محدوده شهری را به عمل آورد و اداره کل ثبت اسناد و املاک نیز نسبت به صدور سند این اراضی بنام دولت جمهوری اقدام نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی