English

وزیر کشور در تکریم و معارفه استاندار اصفهان:

انتقال آب به اصفهان به جد باید پیگیری شود

وزیر کشور بیان کرد: انتقال آب به اصفهان به جد باید پیگیری شود چون این استان در منطقه خشک قرار دارد.

انتقال آب به اصفهان به جد باید پیگیری شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، احمد وحیدی در مراسم  تکریم و معارفه استاندار اصفهان با بیان اینکه انتقال آب به اصفهان به جد باید پیگیری شود، گفت: باید الگوی مصرف را اصلاح کرد ، باید به قطره قطره آب توجه داشت.

وی اضافه کرد: موضوع انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به برخی از استان‌های کم‌آب کشور باید به جد پیگیری شود؛ که البته باید با کم آبی سازگاری پیدا کنیم که راه آن نیز اصلاح الگوی مصرف است.

وزیرکشور با اشاره باینکه موضوع آب و کشاورزی اولین مسئله ما است، بیان داشت:  هم اندیشی با اندیشمندان و دانشگاهیان حوزه آب، امری ضروری است.

این مقام مسئول ادامه داد:  قویاً مرکز علم و دانش، که اصفهان اولین پارک علمی و فناوری را دارد بهترین شهری است که به آن پرداخته شود.

وحیدی گفت: انتقال آب بین حوضه‌ای و آب‌های مرزی و همچنین آبخیزداری باید در الگوی آمایش کشور خود را نشان دهد، که بر اساس اسناد بالا دستی باید وجود داشته باشد که هنوز با گذشت ۲۰ سال به نتیجه نرسیده است.

وی اظهار کرد: استان اصفهان با افتخارات و ظرفیت‌های بزرگ صنعتی از جمله  فولاد، در زمینه صنایع و کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری و آثار تاریخی در جایگاه‌های اول تا سوم کشور است.

وزیرکشور گفت: استان اصفهان نه تنها دارای ظرفیت‌های صنعتی و اقتصادی بزرگ است که به لحاظ ظرفیت‌های معنوی نیز دارای جایگاه ویژه‌ای در کشور است.

وی با بیاناینکه استاندار یعنی خدمتگزار؛ کسی که مردم احساس کنند می‌توانند با مراجعه به وی، مشکل خود را مطرح کنند از عباس رضایی استاندار سابق اصفهان برای خدماتش در استان اصفهان قدردانی کرد.

وزیرکشور با بیان اینکه  استاندار جدید اصفهان جوانی انقلابی، پر کار و اندیشمند است، گفت: خداوند توفیق خدمت به مردم را به استاندار جدید داده و امید است بتواند در مسیر خدمت به مردم گام بردارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه