English

محمد احمدیان:

آغاز طرح تسریع واکسیناسیون دانش آموزان در خراسان رضوی

مدیر گروه سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: واکسیناسیون دانش آموزان این استان در اجرای طرح ایمن سازی آنان از هفته های پیش در حال انجام است و از امروز طرح تسریع واکسیناسیون آنان آغاز شده است.

آغاز طرح تسریع واکسیناسیون دانش آموزان در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد احمدیان مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: آغاز طرح تسریع واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۷ ساله علیه کرونا در مناطق زیرپوشش این دانشگاه در استان خراسان رضوی.

احمدیان در ادامه این خبر افزود: تعداد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۷ ساله مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۴۶۰ هزار نفر می باشد که تاکنون ۱۶۰ هزار نفر آنان علیه کرونا واکسینه شده‌اند.

مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین گفت: واکسیناسیون دانش آموزان این استان در اجرای طرح ایمن سازی آنان از هفته های پیش در حال انجام است و از امروز طرح تسریع  واکسیناسیون آنان آغاز شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: طبق پیش‌بینی های انجام شده طی سه روز تمامی دانش آموزان ۱۲ تا ۱۷ ساله در مراکز تجمیعی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مراکز تجمیعی آموزش و پرورش در تمامی شهرستانهای استان واکسینه خواهند شد.

احمدیان در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: واکسن تزریقی به دانش آموزان این گروه سنی از نوع سینوفارم می باشد که در ۲ دُز و به فاصله ۲۸ روز تزریق خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه