English

استاندار ایلام:

کربلا کعبه دلها و ایلام دروازه دلدادگی در اربعین است

استاندار ایلام در دیدار با نصیف الخطابی استاندار کربلا گفت: کربلا کعبه دلها و ایلام دروازه دلدادگی در اربعین است.

کربلا کعبه دلها و ایلام دروازه دلدادگی در اربعین است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد نوذری استاندار ایلام با سفر به کشور عراق با نصیف الخطابی استاندار کربلا دیدار کرد و افزود:از مردم و استاندار کربلا بخاطر پذیرایی شایسته از زوار اباعبدالله الحسین (ع)  در اربعین  امسال قدردانی می کنم.

 وی با اشاره به اینکه  کربلا کعبه دلها و ایلام دروازه دلدادگی در اربعین است، اظهار داشت: با توجه استقبال منحصر به فرد زوار ایرانی از مرز مهران و نزدیکی این مرز بین‌المللی به کربلا آماده همکاری بیشتر و فراهم کردن تمهیدات لازم برای خدمات بهتر به زوار عتبات عالیات در همه ایام و اربعین هستیم.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به ظرفیت های فراوان گردشگری استان ایلام، بر ایجاد تفاهم‌نامه مشترک بین دو استان در این زمینه تاکید و تصریح کرد: استان ایلام در حوزه های مختلف از جمله توریسم درمانی، تحصیل دانشجویان کربلا در دانشگاه‌های ایلام و غیره ، آماده همکاری لازم با استان کربلا و کشور عراق است.

نوذری در ادامه با توجه به تردد 65 درصدی زوار ایرانی از مرز بین المللی مهران در ایام اربعین خواستار حذف ویزا برای زائران شد.

در ادامه این دیدار نصیف الخطابی استاندار کربلا ضمن ابراز خرسندی از حضور زوار ایرانی در اربعین امسال علی رغم شرایط کرونا برای همکاری بیشتر با همتای ایرانی اعلام آمادگی کرد.

گفتنی است در پایان این نشست مقرر گردید در آینده نزدیک تیمی متشکل از بخش های مختلف استان کربلا برای اجرایی کردن مطالب مطرح شده و تبدیل به تفاهم‌نامه مشترک به استان ایلام عازم شوند.

شایان ذکر است که در این دیدار صمیمی دکتر کریمی سرکنسول ایران در کربلا و احمد کرمی معاون امور عمرانی استاندار ایلام نیز حضور داشتند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه