English

نوذری در بازدید از مناطق عشایری ایوان و چوار؛

یکی از اصلی ترین اولویت ها رفع نیاز و احتیاجات عشایر ایلام است

استاندار ایلام با اشاره به اینکه یکی از اصلی ترین اولویت های مسئولان استان رفع نیازها و احتیاجات عشایر در اسرع وقت است، گفت: عشایر استان ایلام در هشت سال دفاع مقدس نقش بی‌نظیری در دفاع از میهن داشتند.

یکی از اصلی ترین اولویت ها رفع نیاز و احتیاجات عشایر ایلام است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد نوذری استاندار ایلام که به مناسبت روز عشایر به بازدید از مناطق عشایری شهرستان های چوار و ایوان رفت در حاشیه این بازدید افزود: در این بازدید نسبت به بررسی نیازها و امکاناتی که عشایر لازم دارند اقدام شد و انتظار می رود با برنامه‌ریزی منسجم نسبت به رفع این مشکلات در اسرع وقت اقدام شود.

 وی  به اهدا  پنل های خورشیدی به عشایر این مناطق اشاره کرد و اظهار داشت: دیگر احتیاجات این قشر از مردم عزیز و زحمت کش استان احصا شده و در مورد رفع آنها نیز برنامه‌ریزی لازم صورت خواهد گرفت.

 استاندار ایلام مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ایلام در مورد عشایر را بسیار راهگشا دانست و تاکید کرد: یکی دیگر از اهداف این بازدید بررسی میدانی مشکلات و زمینه های لازم برای اجرای مصوبات سفر بوده است تا زیرساخت ها و نیازهایی که در این زمینه وجود دارد، بیشتر مورد توجه قرار گیرد و نسبت به رفع آنها برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

نوذری افتتاح پروژه آبرسانی بانکول را یکی دیگر از  برنامه های این سفر عنوان و تصریح کرد: این پروژه که بیش از یکهزارو 100 نفر از عشایر این منطقه را  همراه با بیش از 22 هزار دام سبک تحت پوشش قرار می دهد می تواند بخش مهمی از نیازها و مشکلات عشایر این منطقه را برطرف کند.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: عشایر این منطقه نیاز ها و درخواست های دیگری نیز دارند که به سرعت مورد بررسی قرار گرفته و در اسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه