English

استاندار ایلام:

مدیریت اربعین یک کار بزرگ و جمعی بود/ واکسیناسیون دانش آموزان اجباری نیست

استاندار ایلام با قدردانی از کلیه عوامل درگیر در اربعین، گفت: مدیریت اربعین یک کار بزرگ و جمعی بود، دور از انصاف است که بگوئیم چه کسی بیشتر کار کرد، چرا که همه پای کار بودند و آنچه مهم است این بود که همه خادم الحسین باشیم.

مدیریت اربعین یک کار بزرگ و جمعی بود/ واکسیناسیون دانش آموزان اجباری نیست

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد نوذری استاندار ایلام در نود و یکمین جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا که در محل استانداری ایلام برگزار شد،افزود:علی رغم اینکه برای تردد زمینی برنامه ریزی نشده بود،  با حجم زیادی از جمعیت مواجه شدیم که نیازمند کار میدانی بود که با تلاش همه دستگاه‌ها، نهادها و مردم انجام شد.

وی به تعمیم واکسیناسیون به بطن جامعه، بر کار فرهنگی و اعتماد سازی در راستای ترویج واکسیناسیون عمومی تاکید کرد و از دانشگاه علوم پزشکی خواست با حضور در اجتماع های محلی، صنفی و غیره، واکسیناسیون را در بطن جامعه برده و با فرهنگ سازی زمینه ترویج  واکسیناسیون عمومی را فراهم آورند.

استاندار ایلام با بیان اینکه واکسیناسیون دانش آموزان اجباری نیست، تصریح کرد: با توجه به اینکه ممکن است برخی از خانواده ها در برابر واکسیناسیون دانش آموزان مقاومت کنند و رضایت خانواده ها شرط است لذا واکسیناسیون دانش آموزان داوطلبانه انجام می گیرد و اجباری نخواهد بود.

نوذری تامین سلامت جامعه و راهکارهای مقابله با کرونا، انجام واکسیناسیون عمومی را ضروری دانست و تصریح کرد: فعالیت صنوف مختلف همچون تالارها، باشگاه ها، رستوران داران و غیره منوط به واکسینه شدن خود و جامعه هدفشان است.

استاندار ایلام از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان نیز خواست، وضعیت واکسیناسیون کلیه کارکنان اداری و کسانی که با عموم مردم سروکار دارند را رصد کنند و کارکنانی که واکسن تزریق نکنند از رفاهیات، اضافه کار ، ماموریت و سایر موارد محروم شوند.

نوذری با بیان اینکه باید وضعیت واکسیناسیون کارمندان در دستگاه‌های اجرایی رصد شود و افرادی که واکسن تزریق نکرده‌اند از بسیاری از خدمات و رفاهیات نظیر اضافه کار، ماموریت، رتبه‌بندی و سایر خدمات محروم شوند،گفت:این سخت‌گیری‌ها تنها در راستای حفظ سلامت افراد و ایمن‌سازی جامعه و محیط کار است و تنها راه عبور از بحران کرونا و پایان دادن به ابتلا و مرگ و میرهای ناشی از آن انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه