English

طرح‌های پاکسازی و زیباسازی مدارس انجام شده است

مدیر منطقه دو شهرداری قم از انجام طرح‌های پاکسازی و زیباسازی مدارس خبرداد.

طرح‌های پاکسازی و زیباسازی مدارس انجام شده است

به گزارش خبرگزاری موج قم، رضا رحیمی ضمن تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید، با بیان اینکه آماده‌سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید با مشارکت شهرداری و آموزش و پرورش در حال انجام است، اظهار داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی، طرح‌های بسیاری در زمینه پاکسازی و زیباسازی مدارس انجام‌شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده افزود: در همین راستا اقدامات متعددی از قبیل رنگ‌آمیزی دیوار مدارس، ایمن‌سازی معابر منتهی به مدارس و تردد دانش آموزان با خط‌کشی معابر و نصب علائم هشداردهنده، لکه‌گیری و بهسازی آسفالت معابر، پاکسازی و رفت‌وروب معابر منتهی به مدارس، هرس درختان، شستشوی مخازن زباله و جمع‌آوری نخاله‌های اطراف مدارس و … انجام‌شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم ابراز کرد: واحد ترافیک منطقه نیز به منظور ایمن‌سازی معابر منتهی به مدارس نسبت به بازبینی خطوط عابرپیاده و سرعت‌گیرهای مقابل مدارس، نصب و ترمیم علائم ترافیکی و هشداردهنده منتهی به مدارس و نصب تابلوهای ایمنی اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: همچنین جمع‌آوری خاک و نخاله‌های اطراف مدارس، لایروبی کانال‌ها، نظافت و شستشوی محوطه مدارس، خیابان‌ها، جداول از دیگر اقدامات اجرایی شهرداری در طرح استقبال از مهر بود.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به وضعیت کرونا و اهمیت سلامتی شهروندان و دانش آموزان برای مدیریت شهری، این منطقه نسبت به ضدعفونی اطراف مدارس، معابر و ایستگاه‌های اتوبوس اقدام کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه