English

حجت الاسلام محمد قمی:

سازمان تبلیغات اسلامی نقش مهمی در ترویج ارزش های دینی و آرمان های انقلاب دارد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی بعنوان مهم ترین سازمان نظام نقش مهمی در ترویج ارزش های دینی و آرمان های انقلاب دارد،گفت: وظیفه داریم با برنامه های ریزی هدفمند و منظم با کمک تمامی دستگاه‌های اجرایی برای ترویج و تبلیغ دین اسلام هم جانبه تلاش کنیم.

سازمان تبلیغات اسلامی نقش مهمی در ترویج ارزش های دینی و آرمان های انقلاب دارد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت‌ الاسلام و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل جدید و قدیم سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام  با بیان اینکه  ترویج فرهنگ اربعین حسینی مهم ترین ماموریت و هدف سازمان تبلیغات اسلامس است، افزود: جوانان این کشور در طول هشت دفاع مقدس با تاسی از واقعه عاشورا و قیام امام حسین( ع) توانستند بر دشمن غلبه کنند.

وی اظهار داشت: شهدا بهترین مبلغ برای دین اسلام و ارزش اسلامی به شمار می آیند و نسل جدید با تکیه بر منش و شیوه زندگی این عزیران مسیر خود را پیدا کرده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی  کشور با قدردانی از مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی ایلام، تصریح کرد:: ایشان در طول مدت خدمت 7 ساله خود مجاهدانه و با اهتمام جدی در ترویج فرهنگ اسلامی و دینی بیشترین تلاش خود را بکار گرفتند که این شایسته تقدیر است‌.

حجت‌الاسلام قمی با بیان اینکه ایلامیان مردمانی انقلابی، ولایتمدار و جهادگر هستند و خدمت به این مردم برای هر مدیری یک توفیق محسوب می شود،خاطرنشان کرد:سطح توقع مردم ایلام از سازمان تبلیغات بعنوان یک سازمان دینی و اسلامی بسیار زیاد است  که برای رفع این دغدغه مردم، پس از حجت اله الاسلام فتاحی که بسیار کاردان و شایسته بودند، سعی کردیم برای جایگزینی ایشان از بدنه ستادی سازمان تبلیغات کشور نیرویی با انگیزه انتخاب کنیم.

همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این آئین با اشاره به اینکه حرکت امام حسین (ع) در واقعه کربلا یک اقدام فرهنگی بسیار عظیم و برجسته در تاریخ اسلام بود،گفت: قیام امام حسین (ع) در واقعه کربلا باعث شد مسیر هدایت برای بشریت  همواره شود و مردم اسلام و جهالت رو بخوبی از هم تشخیص دهند.

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار به جنگ تحمیلی و پیروزی نظام اسلامی ایران در این جنگ نابرابر با کمک خداوند متعالاشاره کرد و افزود:بعد فرهنگی جنگ هشت ساله بیش از بعد نظامی آن در جامعه اثرگذار بود، چرا که اتفاقات این جنگ به افسانه نزدیک بود و مردم ایلام از ابتدا تا پایان این جنگ با تمام توان از جان و مال خود دفاع کردند و در نهایت پیروز شدند.

امام جمعه ایلام  اظهار داشت: سازمان تبلیغات مسئول تبلیغات اسلامی و نشر فرهنگ دینی بوده و این سازمان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون وظیفه خود را بخوبی انجام داده است.

وی تصریح کرد:سازمان های فرهنگی، دستگاه های اجرایی و تشکل های مذهبی و همچنین سازمان های مردم نهاد همه برای ترویج فرهنگ اسلامی و دینی باید به سازمان تبلیغات کمک کنند.

در پایان این مراسم، حجت الاسلام " محمدعلی نجفی " بعنوان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام تعیین و از زحمات چندساله حجت الاسلام  محمد فتاحی قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه