English

جمیل صادقی فر:

تزریق روزانه بیش از ۸ هزار دُز واکسن در مرحله اول و دوم در ایلام

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه تا روز گذشته روزانه 8 هزار و 119 دُز در مرحله اول و دوم روزانه در استان تزریق شده است،گفت: تاکنون 340 هزارو 602 نفر از جامعه هدف استان از ابتدای آغاز واکسیناسیون واکسینه شدند.

تزریق روزانه بیش از 8 هزار دُز واکسن در مرحله اول و دوم در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، دکتر جمیل صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام درکارگروه رسانه ای کرونا استان ایلام  با بیان اینکه تاکنون 8 هزار و 119  دُز در مرحله اول و دوم روزانه در سطح استان ایلام تزریق شده است،افزود: 6 هزار و  151 دُز واکسن کرونا در مرحله اول روزانه و یکهزار و 968 دُز در مرحله دوم روزانه در سطح استان تزریق شده است.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته بیشترین واکسینه در شهرستان های ایلام با  3 هزار و 367 دُز، آبدانان 848 دُز، دهلران 799 دُز و دره شهر با 654 دُز بیشترین تزریق روزانه را داشتند،اظهار داشت:طی مدت یاد شده در شهرستان های مهران 508 دُز، ایوان 521 دز، چرداول 512 ، ملکشاهی281 دُز، بدره 197 دُز، چوار 197 دُز، سیروان 113  دُز و هلیلان 122  دُز تزریق شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه استقبال مردم بخصوص گروه های پرخطری که به هر دلیل واکسینه نشده اند باید افزایش یابد،تصریح کرد: مجموع مبتلایان کرونا در استان 58 هزار و 435 نفر و مجموع فوتی ها یکهزار و 48 نفر است.

صادقی فر خاطرنشان کرد:از مجموع شهرستان های ایلام، آبدانان، دهلران، مهران، دره شهر، چرداول، چوار، ایوان و  هلیلان در وضعیت نارنجی و بدره، ملکشاهی و سیروان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه