English

۱۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس در کردستان تجلیل می‌شوند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان گفت: در اولین روز از هفته دفاع مقدس 10 هزار نفر از پیشکسوتان این عرصه همزمان با سراسر کشور در همه شهرستان‌های استان مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

10 هزار پیشکسوت دفاع مقدس در کردستان تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سردار ذبیح‌الله مالکی صبح امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به صورت نمادین 41 نفر از پیشکسوتان  در همایشی مورد تجلیل قرار می‌گیرند و مابقی در مقابل منازل این عزیزان تجلیل می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان با بیان اینکه 11 ستاد استانی برای تجلیل تشکیل شده است افزود: تجلیل‌ها از هر کسی و هر قشری که در دفاع مقدس شرکت کرده صورت می‌گیرد.

سردار مالکی یادآور شد: در این هفته بیش از 700 برنامه فرهنگی در نظر گرفته شده اما با توجه به شیوع ویروس کرونا رژه نیروهای مسلح و نمایشگاه لغو شده است و برنامه‌های زیادی در فضای مجازی و رسانه‌ها اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: در دفاع مقدس همه ویژگی های اسلامی، انقلابی و جهادی دیده می‌شود و جنگ تحمیلی برای ما یک دانشگاه شد که هر کسی در آن حضور داشت از نظر شخصیتی و معنوی ساخته می‌شد.

سردار مالکی ادامه داد: کشورهای سلطه‌گر می‌خواستند انقلاب را از بین ببرند اما چون مردم در کنار نیروهای مسلح وارد عمل شدند در این جنگ موفقیتی کسب نکردند.

وی تاکید کرد: در تاریخ ایران هر جنگی که به آن تحمیل شده بود بخشی از کشور جدا شد اما تنها در دفاع مقدس یک وجب از خاک کشور جدا نشد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: 9 هزار هکتار از منابع طبیعی برای باغ موزه دریافت شده که کار دیوارکشی شروع شده و کار اجرایی در آینده نزدیک شروع می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه