English

رییس بنیاد شهیدوامور ایثارگران:

ملت‌ها از دوران دفاع مقدس استکبار ستیزی را آموختند

ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با پیش رو بودن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس سرآغاز حرکت و حماسه جهانی اسلام بود.

ملت‌ها از دوران دفاع مقدس استکبار ستیزی را آموختند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مسعود احمدی نیا در مراسم گرامی داشت پدر ابوالشیهدین شریفیان گفت: جهاد و مقاومتی که والدین شهداء از سیره اهلبیت آموختند آن را با استقامت در راه سرافرازی اسلام به منصه ظهور گذاشتند.

وی تصریح کرد: امام خمینی( ره) با اشاره به این نکته که ابر قدرت‌ها هیچ غلطی نمی توانند بکنند بیان داشت: برهه دفاع مقدس استکبار ستیزی و آزادی را به ملت‌ها آموخت.

احمدی نیا با توجه به این موضوع که مسیر شهداء از والاترین مسیرهاست افزود: شهداء به ندای سید وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) لبیک گفتند و پاسخ به این سیره و دنبال نمودن اهداف شهداء باعث می شود که از بلیات در امان بمانیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: با حضور دولت رئیس جمهور جدید امید آن می رود که ظلم ستیزی عملی شود و با حضور آقای قاضی زاده هاشمی ، نشر فرهنگ ایثار و شهادت به وسیله جوانان که سفیران انقلاب هستند باز نشر گسترده ای پیدا کند و بتوانیم از این فرهنگ صیانت کنیم.

به گزارش موج؛ حاج عباسعلی شریفیان  که در ۹۴ سالگی دعوت حق را لبیک گفت در قطعه صالحین امامزاده سید محمد خمینی شهر در جایگاه ابدی آرام گرفت.

حاج عباسعلی شریفیان سه فرزند خود را در راه اسلام فدا نمود، شهید والامقام حبیب الله شریفیان متولد ۱۳۳۷ در سال ۱۳۶۱ در جریان عملیات فتح المبین از ناحیه پا دچار جراحت شد و این جانباز ۷۰ درصد ۲۲ بهمن ۱۳۸۹ به فیض شهادت نائل شد.

برادرش «رسول» متولد ۱۳۴۲   که در عملیات والفجر یک سال ۱۳۶۲ به شهادت رسید و  برادر سوم این دو شهید، مجید شریفیان متولد ۱۳۴۵ در ۲۱ بهمن ۱۳۶۵ در کربلای ۵ به فیض شهادت رسید.

بنیاد شهید خمینی شهر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه