English

حجت‌الاسلام محمود اصغری:

مسؤولان باید پاسخگوی رأی مردم باشند/تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون در رژیم پهلوی

امام جمعه سرعین گفت: مسؤولان باید پاسخگوی رأی مردم باشند و مردم را از رأی خود به آن‌ها پشیمان نکنند.

مسؤولان باید پاسخگوی رأی مردم باشند/تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون در رژیم پهلوی

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حجت‌الاسلام محمود اصغری امام جمعه شهرستان سرعین در خطبه‌های امروز نماز جمعه اظهارکرد: مسؤولان کشور به‌صورت جدی به فکر حل مشکلات شدید معیشتی مردم باشند، چراکه مردم واقعاً در فشار هستند.

وی افزود: نباید درباره منشأ مشکلات اقتصادی فعلی آدرس غلط داد؛ علت اصلی مشکلات امروز کشور، در داخل بوده و راه حل ‌آن نیز داخلی است.

امام جمعه شهرستان سرعین بیان کرد: مسؤولان کشور به‌صورت جدی به فکر حل مشکلات شدید معیشتی مردم باشند، چراکه مردم واقعاً در فشار هستند.

اصغری ادامه داد: حضور رزمندگان در جبهه‌ها و ایثار و فداکاری آن‌ها در دوران دفاع مقدس و همچنین فداکاری‌های پرستاران و کادر درمان در دوران فعلی شیوع کرونا ، نشان‌دهنده وجود عقل در آن‌ها است.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن درباره صبر، اظهار کرد: صبر به معنای در خانه نشستن نیست بلکه به معنای کار کردن و ایستادگی در برابر سختی‌ها است.

تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون در رژیم پهلوی

امام جمعه سرعین به روز جهانی پست اشاره کرد و گفت: نواقصات و ضعف‌هایی در زمینه خدمات پستی در شهرستان سرعین وجود دارد که باید با همت همه مسؤولان برطرف شود.

اصغری با یادآوری مناسبت روز ۲۱ مهر درباره تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون در رژیم پهلوی گفت: با قانون کاپیتولاسیون، یک گروهبان آمریکایی در خاک کشورمان از افسر ایرانی بالاتر شده و مجاز به انجام هر کاری در ایران بدون هیچ‌گونه پاسخ‌گویی و مجازات بود.

وی با اشاره به در پیش بودن روز وقف بیان کرد: با «وقف» می‌توانیم نتیجه عمر چندین دهه‌ای خود را غیر قابل فروش و ماندگار کنیم.

امام جمعه سرعین تصریح کرد: رعایت تقوا در این است که در همه کارهای خود، خدا را در نظر بگیریم و بدانیم حتی اگر در دنیا با دروغ از مسئله‌ای عبور کردیم، در آخرت باید پاسخگو باشیم و نمی‌توان مثل دنیا از آن عبور کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه