English

به مناسبت هفته دفاع مقدس ؛

افتتاح کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت برای نخستین بار در استان اصفهان

رییس فرهنگسرای پایداری از افتتاح کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت برای نخستین بار به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان اصفهان خبر داد.

افتتاح کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت برای نخستین بار در استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سعید صرامی گفت: نخستین  کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت به همت فرهنگسرای پایداری وابسطه به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی  شهرداری با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثار گران ، سوم مهر ماه  در محل فرهنگسرای پایداری   گشایش می یابد.

وی بیان داشت : پس از سالها نیازسنجی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار وشناساندن شهدای شهر به قشر جدید و نوجوانان و جوانان و بررسی های بعمل آمده هر روز کمبود مکان و محلی برای گردهمایی پژوهش گران و نویسندگان و علاقمندان به مقوله دفاع مقدس و شهدا آشکار و اشکارتر شد .

سعید صرامی ادامه داد:  فرهنگسرای پایداری با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران  در همین راستا  ، اولین کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت را  با 43 هزار عنوان‌کتاب در قلب معنوی شهر اصفهان یعنی تخت فولاد در جوار شهدای گلستان شهدا افتتاح می نمایند.

وی تصریح کرد: در این کتابخانه کلیه آثار منتشر شده  در حوزه ایثار و شهادت موجود است که  در طرح  جامع  کتابخانه های شهرداری  قرار می گیرد که  با  عضویت هر شخص  در طرح جامع در یکی از کتابخانه های شهرداری اصفهان می توانید از خدمات همه کتابخانه های شهرداری اصفهان استفاده کنید.

این مقام مسئول افزود: این کتابخانه  مجهز به سالن مطالعه  ویژه اعضا می باشد و عضویت برای عموم شهروندان آزاد است .

مدیر فرهنگسرای پایداری ایجاد اتاق فکر نویسندگان و پژوهشگران دفاع مقدس و اجرای طرح نذر کتاب را از برنامه های آتی این کتابخانه تخصصی عنوان کرد .

به گزارش موج؛ مراسم افتتاحیه سوم مهر ماه ساعت 15 با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا ، جانبازان و آزادگان ، مسئولین استانی شهردار اصفهان و اعضای شورای شهر برگزار می گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه