English

قدرت اله نوروزی:

موفقیت های شهرداری اصفهان به دلیل حرکت بر محور شایسته سالاری بود

شهردار اصفهان اظهار کرد: طی روزهای گذشته شهر اصفهان پر از روزهایی با افتتاحیه های مختلف و تقدیم خدمت به شهروندان شایسته اصفهان بود.

موفقیت های شهرداری اصفهان به دلیل حرکت بر محور شایسته سالاری بود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، قدرت اله نوروزی در یکصد و سومین برنامه افتتاحیه های شهرداری اصفهان با بیان اینکه 45 اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اصفهان افزوده شد، تصریح کرد: با اضافه شدن این تعداد اتوبوس تعداد اتوبوس های خریداری شده در این دوره مدیریت شهری بالغ بر 200 اتوبوس و اتوبوس های بازسازی شده بالغ بر 300 اتوبوس شد.

وی ادامه داد: طی روزهای گذشته پروژه بزرگ مرکز همایش های بین المللی اصفهان با هزینه ای بالغ بر 1000 میلیارد تومان افتتاح شد که اگر بخواهیم آن را به قیمت روز محاسبه کنیم نزدیک به 7 هزار میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: مرکز همایش های بین المللی به حدی بزرگ و تاثیرگذار بود که رئیس جمهور دو مرتبه طی روزهای گذشته از این پروژه و دستاوردهای آن به عنوان یک الگو یاد کرد.

نوروزی با بیان اینکه امشب کاروان پرتوان شهرداری در جمع مردم شریف منطقه هفت آمده تا شاهد افتتاحیه ‌های دیگری باشد، اضافه کرد: مجموعه شاهنامه به عنوان مجموعه فرهنگی ورزشی و بوستان در زمینی به وسعت ۱۸ هزار متر مربع در واقع یک پردیس کامل است که در آن از اسامی شاهنامه و اسامی دانا و توانا استفاده شده تا کودکان، نوجوانان و جوانان اوقات فراغت خود را در آن به گونه ‌ای بگذرانند تا غم و اندوه از آنها دور شود.

وی اضافه کرد: اگر مدیریت شهری در این دوره توانسته همه رکوردها را بشکند، خط دو مترو را با قدرت پیش ببرد، رینگ چهارم را آغاز و بخش های مهم آن را بسازد، سالن اجلاس بین المللی را که زمین گیر شده بود از خواب بیدار و آن را تقدیم نه تنها اصفهان بلکه ملت ایران کند، نمایشگاه بین المللی و سالن گلستان شهدا را بسازد و در همه مناطق افتتاحیه های مختلف برگزار کند به این دلیل بود که محور حرکت را بر اساس شایسته سالاری قرار داد.

شهردار اصفهان ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های معاون عمران شهری شهردار و مدیر منطقه هفت شهرداری، گفت: این دو نفر مدیرانی بودند که از دوره‌ های قبل در شهرداری مسئولیت داشتند و آنها را در این دوره مدیریت شهری از شایستگان دیدیم که باید به خدمت خود ادامه می ‌دادند، بنابراین میدان را برای آنها گشودیم و آنها نیز با تلاشی مضاعف برای عمران و آبادانی جنگیدند.

وی تاکید کرد: مدیران شهرداری برای اینکه ثابت کنند مردم را دوست دارند و به مردم عشق می ورزند شب و روز در شرایط سخت کرونایی و تحریم و در دوران خاص جنگیدند که هرکدام از این موارد بهانه ای بود برای نشستن نه حرکت کردن اما این مدیران از جای خود حرکت کردند و در سخت ترین شرایط بهترین ها را به ارمغان آوردند و در ایران ممتاز شدند.

منطقه 7 شهرداری اصفهان (2)

نوروزی ادامه داد: این مدیران در جذب بودجه و در صرفه جویی، شفاف سازی و پاکدستی به خوبی اثبات کردند می توانند با توان بالا به شهروندان خدمت کنند.

وی تاکید کرد: خیابان‌ های تابان و آسمان در منطقه ۱۴ قرار دارد اما احداث این دو خیابان، ترافیک خیابان ‌های بعثت، سه راه نقشینه و میدان شهدای ورزشکار را روان کرد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در خیابان جانبازان یا زیر پل شریعتی پروژه ‌های خوبی در حال اجرا است، افزود: همچنین میدان شهدای ورزشکار در آینده نزدیک وضعیت خوبی پیدا خواهد کرد، برای احداث میدان شهدای ورزشکار بودجه ‌های لازم در نظر گرفته شده و در آینده ‌ای نه چندان دور تکمیل می شود.

وی با اشاره به پیاده روسازی اتوبان چمران، اضافه کرد: از اعتبارات عمران و آبادانی 6 میلیارد تومان برای این کار در نظر گرفته شد، برای خیابان جانبازان نیز 10 میلیارد تومان از بودجه های در اختیار در نظر گرفته شد زیرا می دانستم این پول در مسیری خرج می شود که مورد نیاز و درخواست مردم است.

قدرت اله نوروزی با بیان اینکه باغ فدک توسعه یافته و مسبب توسعه خواهد شد، تاکید کرد: باغ فدک و ورزشگاه بزرگ اصفهان در نقاط پرتراکم منطقه به ویژه در مواقعی خاص بوده و حادثه خیز است، برای پل شریعتی لازم است زیرگذر آماده شود، میدان المپیک و خیابان جانبازان نقاط حساسی است که اعتبارات لازم برای ساخت آن در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: نمونه پروژه شاهنامه در اصفهان وجود ندارد از این رو امشب آمدیم تا مرکز و پردیس بزرگی را افتتاح کنیم تا از فردا شاهد غم و اندوه فرزندان این منطقه که می‌ خواهند مرکز فرهنگی یا باشگاه داشته باشند، نباشیم، در منطقه ای که سیتی سنتر شمال نیز ساخته شده لازم است زیرساخت های حمل و نقلی آن آماده شود.

شهردار اصفهان از اعضای شورای پنجم و سایر مدیران قدردانی کرد و گفت: کلنگ بیست و هشتمین مرکز آتش نشانی اصفهان در منطقه ۷ زده خواهد شد، در محله اطشاران ایستگاه شماره ۲۵ احداث شده و فردا شاهد افتتاح ایستگاه دیگری در منطقه ۸ شهرداری اصفهان خواهیم بود و این به معنای ایجاد ایمنی برای تامین آسایش شهروندان است.

نوروزی تاکید کرد: اگر در چهار سال گذشته نسبت به آنچه باید انجام می ‌دادیم قصور، غفلت یا کم کاری صورت گرفته از مردم شریف اصفهان به ویژه منطقه هفت شهرداری عذرخواهی می‌ کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه